ابهامات طرح هدفمندی یارانه‌ها برای مردم توسط متولیان تبیین شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ابهامات طرح هدفمندی یارانه‌ها برای مردم توسط متولیان تبیین شود.

غلامعلی حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: و ساز و کار لازم برای ثبت‌نام افرادی که یارانه به آن‌ها تعلق نگرفته و نسبت به این مسئله معترض هستند، فراهم شود.

باید توزیع کالا در بازار استان مدیریت، رصد و نظارت بر بازار تشدید شود؛ همچنین کالا‌های موجود در انبار‌های احتکار در بازار توزیع گردد.

توزیع کالا در بازار به قدری باشد که از انواع کالا بویژه روغن و مرغ اشباع شود؛ خوشبختانه کالا به وفور در سطح فروشگاه‌های عرضه کالا در سطح استان موجود است.


بیشتر بخوانید


نان یکی از محصولات مورد نیاز روزانه مردم است، بنابراین بازرسان بر پخت، کیفیت نان و فعالیت نانوایی‌ها در استان نظارت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۰:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
جناب استاندار و مسولان استان شهرستان شمالی کوهرنگ و شمال غرب استان نیازمند شهر و شهرکهای صنعتی فراوان است همه امکانات استان را در شرق استان متمرکز نکنید ،بودجه‌های عمرانی و ساخت و ساز استان مربوط به همه استان است و نه قسمتی از استان.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یقینا این طرح به نفع همه و مخصوصا محرومان و کشاورزان و دامداران خواهد شد و به ضرر دلالان و آنهایی که ارزهای مفت را در جیب خود می‌ریختند و قاچاقچیانی که سبد غذایی کشور و مردم این کشور را با قاچاق خالی و خالیتر میکردند و کشورهای مفت‌خور و تنبل منطقه را پرروتر و گستاختر.