۵۰ تن روغن خوراکی قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۵۰ تن روغن خوراکی قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

 سردار احمد طاهری گفت: روز گذشته در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مردم، ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی سطح حوزه خود موفق به کشف مقادیری قابل توجه روغن خوراکی قاچاق شدند.

او گفت:  در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ظهر دیروز هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور بم- زاهدان به سه دستگاه کامیون باری مشکوک، که پس از توقیف و بازرسی از آنها، مقدار ۳۰ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر عصر روز گذشته موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه تریلی در محور مواصلاتی بم- ایرانشهر ۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کنند.

سردار طاهری گفت: روز گذشته در مجموع ۵۰ تن روغن خوراکی قاچاق کشف شده،  و ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است. در این رابطه چهار فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۸:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مطمئنا کشور و نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی به حدی از رشد و توانمندی رسیده که جلوی قاچاق و احتکار را بگیرند حالا چرا این کار صورت نمی گیرد خدا می داند
آخرین اخبار