عبدالملکی خبر داد:

لیست افرادی که تا فروردین یارانه گرفتند به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار و کد ملی تمام افرادی که تا فروردین یارانه ‌گرفتند و این ماه یارانه آن‌هاحذف شد به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارسال شد.

آقای حجت‌الله عبدالملکی گفت: لیست افرادی که اعتراض کردند در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار گرفت و یارانه معیشتی یک ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود، اما تا یک ماه آینده که ما فرصت بررسی درخواست را داریم، مسدود خواهد بود.

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رسیدگی به درخواست مردم در حال انجام است، چون بانک‌های اطلاعاتی بسیاری داریم چک کردن آن‌ها فرصت زیادی لازم دارد.

او گفت: در جریان این بررسی تعاملی با سرپرستان خانوار که درخواست دارند خواهیم داشت و به آن‌ها پیامک می‌دهیم تا شناسنامه اقتصادی خود را ملاحظه کنند اگر آن‌ها جزو نه دهک باشند اجازه برداشت مبلغ یارانه به آن‌ها داده خواهد شد.

رئیس جمهور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

یارانه معیشتی جدید هفته قبل واریز شد که سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و دهک چهار تا نه هم ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند و دهک دهم هم از جمع یارانه بگیران حذف شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۹:۱۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی کسی تحت پوشش بهزیستی است آیاازمخارج یک فردمعلول هم خبردارید؟که بدون اطلاع کافی ازخرج ماهیانه یک معلول یارانه ومعیشتی او راقطع میکنید.بعددم از عدالت میزنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام وشببخیر سرپرستخانواده بهعلت نداری وتنگدستی یارانه فرزندان به فرهنگی باز....ته دادهدشده درحساب بانکیام تاایروز ۵۰میل...ونندیدم درمدت۶۰ ساله ام اما نانخور خانواده ام همه میان مهمان یا غیر میخورند میرن حسابم را برسی کنید واریزی فقط حقوقویارانه است لطفا دستبهکار مالیات شوید از گ ردشها پدر از ازاعضای خانواده گدایی نباید بکند
Iran (Islamic Republic of)
علی بابا
۲۳:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام به نظر من اصلا احتیاجی به دهک بندی ملت نیست همون ارز ترجیهی که در قالب کالاهای مختلف از کشور خارج میشد به صورت صادرات رسمی و قاچاق الآن میمونه تو جیب دولت ودولت میتونه به همه مردم یارانه با مبالغ بیشتر از این هم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب حق و حقوق اون افرادی که در زمان دولت روحانی ، به ناحق و نا عادلانه یارانه آنها قطع شده بود و کمک معیشتی به آنها تعلق نگرفته بود ، چه خواهد شد؟؟؟!!!!!!!!!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
این کار شما جز توهین چی میتواند باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام چرا یارانه ماها که قبلا می‌گرفتیم حالا قطع شده خداییش درست نیست با چهارتا بچه هرچقدرهم یه پارود اشته باشی پول باهاش پارو کنی بازهم کمه که باید بگن هرکی خونه داره یاماشین بهش تعلق نمیگیره مگه چنین چیزی میشه بادوتادانشجو ویکی ابتدای که درس میخونن بدیمش هزینه درس خوندنشون یا خوردوخوراکشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینم یه نوع گول زدنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
ماواردهرسایتی میشیم میگه اطلاعات واردشده صحیح نمی باشدچیکارکنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب به فقیر کمک کردن فعل خوب و پسندیده ای هست حالا چرا دیگه قیمت هارو بردید بالا و گرانی راه انداختید خب ما قشر متوسط که یارانه نمی گیریم و اصلا یارانه نمی خواهیم خوبه ولی با این گرانی چکار باید بکنیم چرا به ما فشار می آورید.
Iran (Islamic Republic of)
یزدی
۲۲:۲۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
به کسانی که دهک ده اعلام شده اند و فقط در سال اوایلی که یارانه می گرفتند ، چه موقع یارانه جدید می دهید، باید به همه مردم ایران بدون تبعیض یارانه ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی بدهید ، این است عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من با معلولیت شدید جسمی متاهل و بیکار رو زده دهک ششم نه خونه دارم نه ماشین خدایی چجوری حساب کردین؟گردش حساب رو چجوری ملاک قرار میدین من صندوق خونگی دارم چجوری ثابت کنم پول خودم نیست؟
آخرین اخبار