تلفن همراهِ شکارچی، او را لو داد

رئیس اداره پارک ملی خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در بازبینی تلفن شکارچی متخلف، تصاویر شکار یک راس قوچ وحشی و یک سر گراز را به دست آورند.

علیرضا تاج پور گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی خبر، حین گشت و کنترل در منطقه، متوجه حضور ۳ متخلف می‌شوند.

به گفته او مأموران که ۲ نفر بودند به دلیل تعداد متخلفان و همچنین پستی و بلندی‌های منطقه و احتمال فرار متخلفان، موضوع را به مرکز گزارش داده و تقاضای نیروی کمکی می‌کنند که سریعا با حضور تیمی از مأموران محیط زیست شهرستان بافت، تلاش برای برخود قانونی با متخلفان آغاز می‌شود.

رئیس اداره پارک ملی خبر گفت: با رسیدن نیروی کمکی، ماموران اجرایی به صورت نامحسوس به شکارچیان غیرمجاز نزدیک می‌شوند که متخلفان با مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کنند.

او می‌گوید: در این ماموریت، یک نفر از شکارچیان غیرمجاز با لاشه یک راس قوچ شکار شده، یک قبضه سلاح پنج تیر ساچمه زنی دارای مجوز و سایر ادوات شکار و صید دستگیر شد.

تاج پور گفت: نیرو‌های محیط زیست پس از هماهنگی با مقام قضایی، گوشی تلفن همراه متخلف را در حضور خودش مورد بازبینی قرار می‌دهند که در این بازبینی، تصاویر شکار یک راس قوچ و یک سر گراز به دست می‌آید و متخلف به همراه پرونده تخلف به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان ارزوئیه تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار