استاندار کرمانشاه:

پروژه‌های ورزشی در اقتصاد و گردشگری نقش مهمی دارد

استاندار کرمانشاه، نقش بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی استان را در رشد اقتصادی و گردشگری استان بسیار مهم دانست.

بهمن امیری‌ مقدم گفت: یکی از مهمترین آن‌ها دهکده المپیک است که حتما در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف خواهد شد. راه اندازی دهکده المپیک می‌تواند نقش مهمی در توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان داشته باشد.

به گفته امیری‌ مقدم، تکمیل و افتتاح دهکده المپیک کرمانشاه یکی از مواردی است که حتما در سفر آتی رئیس جمهور به صورت جدی پیگیری و تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات لازم هرچه سریعتر این پروژه مهم را به بهره برداری برسانیم.

امیری‌ مقدم گفت: بهره برداری از این پروژه مهم و دیگر پروژه‌های در دست احداث می‌تواند به جذب میزبانی مسابقات مهم کشوری و حتی بین المللی و جهانی کمک و این خود نقش زیادی در رشد اقتصادی و گردشگری استان خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه با وجود زیرساخت‌های مناسبی که در استان وجود دارد می‌توانیم میزبانی رویداد‌های مختلف ورزشی را عهده دار شویم.  پس از کسب میزبانی هیات‌های ورزشی جذب کمک از فدراسیون‌های خود را حتما در دستور کار قرار دهند و امکانات لازم را اخذ کنند تا میزبانی به نحو شایسته‌ای انجام و فشار مالی زیادی هم به آن‌ها وارد نشود.

به گفته امیری مقدم، مردم ما به خاطر برخی مشکلاتی که وجود دارد نیاز به نشاط و شادمانی دارند که ورزش می‌تواند این روحیه شادابی را به آن‌ها تزریق کند. یکی از راه‌هایی که نشاط را در جامعه میان مردم تزریق می‌کند ورزش همگانی است که در این راستا اداره کل ورزش و جوانان با همکاری شهرداری و دیگر نهاد‌های مسئول باید زمینه برگزاری این ورزش‌ها را در سطح استان و نقاط مختلف آن فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار