لرستان قهرمان مسابقات دو و میدانی کشور شد

تیم لرستان موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات دو ومیدانی کشور را کسب کند.

در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور، تیم استان لرستان موفق شد  رتبه اول این مسابقات را کسب  کند و علی امیریان جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

 تیم  دو و میدانی لرستان با کسب  ۳مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان این دوره از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شد و پس از آن تیم‌های ایلام با کسب ۳مدال طلا و۲مدال برنز و اصفهان با کسب ۳مدال طلا، یک مدال برنز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

همچنین در جریان این مسابقات علی امیریان ورزشکار استان سیستان‌و بلوچستان موفق شد در رقابت ماده ۸۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱:۵۰.۰۵ دقیقه رکورد ورودی حضور در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان (کلمبیا ۲۰۲۲) را کسب کند و به عنوان دومین ورزشکار از کشورمان پس از سارینا ساعدی که موفق به کسب جواز حضور در رقابت ماده‌پرش سه‌گام بخش بانوان این رقابت‌ها شده بود، مسافر کلمبیا شود.
 
رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی کشور گرامیداشت ۶۵۴۴ شهید استان لرستان با حضور ۱۸۰ ورزشکار و مربی از ۳۰ استان کشور طی ۲ روز و در ۲۲ماده عصر امروز (جمعه) با معرفی نفرات برتر مواد مختلف به پایان رسید.


بیشتر بخوانید



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار