کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامعه سلامت هماشهر

در سفر استاندار فارس به شهرستان سپیدان اعتبار جهت اجرای پروژه‌های این شهرستان اختصاص داده شد.

محمد هادی ایمانیه و هیئت همراه در سفر شهرستان سپیدان ، کلنگ مرکز خدمات جامعه سلامت شبانه روزی هماشهر را به زمین زد. این مرکز با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یک سال به مساحت ۹۰۰ متر مربع ساخته می‌شود.

استاندار فارس در این سفر ضمن قدردانی از مهمان نوازی مردم شهرستان سپیدان، گفت: معتقدم که شهرستان سپیدان ظرفیت‌های بالقوه و توانمندی‌های بالایی دارد، اما متاسفانه به نتیجه مطلوب مخصوصا در عرصه گردشگری نرسیده است.

او در سفر به استان درخصوص گردشگری را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر قرار است گردشگری مورد توجه ویژه قرار بگیرد، یکی از شهرستان‌های هدف و بسیار مهم سپیدان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: امیدواریم امسال بتوانیم با همکاری بخش خصوصی و دولت در عرصه گردشگری شهرستان سپیدان تحولی جدی ایجاد کنیم.

ایمانیه گفت: ۲۷ مصوبه در این سفر برای توسعه و رفع مشکلات سپیدان تصویب شد و توجه به ویژه‌ای به جاده‌های روستایی، لوله کشی گاز برای روستا‌های که از این نعمت برخوردار نیستند و آب آشامیدنی روستا‌ها خواهد شد.

او از تکمیل «طرح هادی روستایی» برای روستا‌های شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: در این سفر مشکل برق و جاده برای تولید کنندگان مستقر در شهرک صنعتی سپیدان مورد بررسی قرار گرفت که در هفته آینده با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، راهداری و فرماندار شهرستان تصمیم لازم در راستای تعریض و رفع نقاط پرحادثه جاده مسیر اردکان به کمهر انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در فارس به بازدید از «پارک غدیر اردکان» درخصوص اختصاص اعتبار اشاره و گفت: با مشارکت شهرداری اردکان و معاونت امور عمرانی استانداری تسهیلات برای توسعه این پارک اختصاص خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار