مانور آتش نشانی در اصفهان+ فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته مانور عملیاتی آتش‌نشانی منطقه سه اصفهان با حضور ۷۰ نیرو انجام شد.

فرهاد کاوه آهنگران گفت: در اصفهان ۲۶ ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان داریم که یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌ها، ایستگاه شماره سه است و این مانور در این منطقه انجام می‌شود.

او می‌گوید: منطقه ۳ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خیابان امام خمینی قرار دارد و علت اهمیت این ایستگاه به علت همجواری شهرستان مثل خمینی شهر، درچه، محمود اباد و شاهین شهر است و در زمان حادثه در این مناطق نیرو‌های منطقه سه اعزام می‌شوند.

به گفته او، این منطقه کارگاه‌های صنعتی شاهپور جدید، کارخانه‌های شارژ کپسول گاز، پالایشگاه و کارگاه‌های مبل خیابان رهنان و منازل مسکونی
امروز مانور سه مرحله‌ای داریم.

کاوه آهنگران گفت: مرحله اول امداد و نجات اطفا حریق و نجات مصدوم است، مرحله دوم مرحله نجات فرد گرفتار شده در ارتفاع است که فرد را با تجهیزات کامل به پایین منتقل کردیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان می‌گوید: مرحله سوم تصادف تانکر گاز با تریلی تیرآهن و سقوط تیراهن روی خودرو و محبوسی شدن راننده و سرنشینان است که با توجه به اولویت نجات دادن جان محبوسان، اطفا حریق و خنک کردن مخزن گاز و ایمن سازی محل صورت گرفت.

به گفته او، هزینه‌هایی که برای این مانور در نظر گرفته شده در واقع سرمایه گذاری است به این دلیل که هم خیال شهروندان را از حضور به موقع و امکانات آتش نشانان راحت می‌کنیم و هم توانایی‌های خودمان را افزایش می‌دهیم همچین خود را امتحان میکنم که اگر خطایی داشتیم برطرف سازی کنیم.

۶۰۰ آتش نشان عملیاتی در اصفهان وجود دارد و تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان فعال هستند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.