معاون وزیر ارشاد:

به مجوز‌های ارشاد احترام بگذارید

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتی مجوز فعالیت هنری از سوی این وزارت خانه صادر می‌شود توقع داریم همه بخش‌ها به آن احترام بگذراند.

سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری، گفت: این وزارت خانه مرجع تشخیص و صدور مجوز فعالیت‌های هنری از جمله کنسرت‌ها است و قبل از صدور این مجوز‌ها سه مرحله را به دقت بررسی می‌کند.

او افزود: طی شدن مراحل قانونی برای هر مجوز با دقت، رعایت حفظ ارزش‌های انقلابی، دینی و قومی بگونه‌ای که ناقض ارزش‌ها نباشد و ارزش‌های بومی را مورد طعن قرار ندهند و حفظ نشاط اجتماعی قبل از صدور مجوز سه موردی است که مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وقتی وزرات ارشاد این سه گانه را رعایت می‌شود توقع داریم همه بخش‌های مختلف به این مجوز‌ها احترام بگذراند و آن را به رسمیت بشناسند تا در عمل مشکلی بعد از صدور مجوز نداشته باشیم، زیرا ممکن است این مساله برای اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اعتماد زدا باشد.

هاشمی گفت: اهالی فرهنگ مراحل قانونی را طی می‌کنند و نباید به دلیل دیگری نقضی در این مجوز‌ها اتفاق بیفتد و اعتمادشان را از دست بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.