برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان از ۲۶ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته در جیرفت دایر می‌شود.

بهرام مسلمی مهنی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت از سری برنامه‌های سومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان است که ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر جیرفت گشایش می‌یابد.

او می‌گوید: غرفه‌های عفاف و حجاب، عرضه محصولات فرهنگی، هنر‌های تجسمی، بازی‌ها و قصه‌های قرآنی، شهدای گمنام، سبک زندگی اسلامی، باغ آیه‌های قرآنی و مهدویت برخی از بخش‌های نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان هستند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هدف ما این بوده که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در برپایی این نمایشگاه، بستر ساز و تسهیل گر باشد و به همین منظور از ظرفیت‌های مردمی موسسات قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) و ام ابیها (س) استفاده می‌شود.

او می‌گوید: نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان، فرصت مغتنمی برای معرفی خلاقیت و ظرفیت‌های جدید موسسات قرآنی است و این نمایشگاه به منظور ارتقای فعالیت‌های قرآنی دایر می‌شود.

مسلمی مهنی گفت: قرآن کریم کتاب انسان ساز است و امروز باید تلاش کنیم تا این کتاب آسمانی را از حالت رسمی در مراسم مختلف خارج کرده و وارد زندگی مردم کنیم؛ چرا که سبک زندگی قرآنی انسان را از آسیب‌ها و لغزش‌ها نجات می‌دهد.

او از عموم مردم برای بازدید و شرکت در برنامه‌های نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان دعوت کر.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان می‌گوید: نمایشگاه قرآن و عترت جنوب کرمان در بازه زمانی ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱ خرداد ماه در حسینیه شهدای شهر جیرفت دایر است و علاقه مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ظهر و عصر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب ها: قرآن و عترت ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار