حرکت جهادی مدارس سازی در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: تاکنون بیش از سه هزار میلیارد تومان آورده از سوی خیرین تعهد و محقق شده که قریب به ۵۰ درصد ساخت فضا‌ها را شامل شده است.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و تبیین جایگاه علم و معرفت در دین مبین اسلام، از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت به ویژه مجموعه پرتلاش نوسازی مدارس که زمینه حضور خیرین را در جای جای ایران اسلامی فراهم می‌نمایند قدردانی نمود.

 جعفری در جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده خیرین مدرسه ساز سیستان و بلوچستان افزود: در حدود ۲۳ سال فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجامع استانی، این مجموعه‌ها فعالیت رو به رشد و چشمگیری داشته اند و به نوعی زمینه ساز حضور خیرین و اقدامات جهادی در مسیر ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی شده‌اند.

او گفت: در سیستان و بلوچستان شاهد حرکتی جهادی و همه جانبه در حوزه ساخت و ساز مدارس هستیم که نشان دهنده رشد و بالندگی و ارتقاء شاخص‌های آموزشی و تربیتی است و امیدواریم این مهم با جدیت استمرار داشته باشد.

جعفری گفت: در کنار مدرسه سازی موضوع مدرسه یاری با هدف کمک به کیفیت بخشی امور آموزشی و تربیتی در مدارس را نیز با همت مجموعه‌های خیریه جهادی دنبال خواهیم کرد و امیدواریم فعالیت مجامع خیرین استان‌ها روز به روز توسعه یابد و موجب کاهش فاصله نرخ سرانه فضای آموزشی استان با میانگین کشوری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار