عراق با آمریکا و فرانسه قرارداد تسلیحاتی امضا کرد

عراق با هدف بهبود کیفیت سیستم‌های توپخانه‌ای خود با آمریکا و فرانسه قرارداد تسلیحاتی امضا کرده است.

سرلشکر عبد ارداوی، فرمانده نیرو‌های توپخانه‌ای عراق روز یکشنبه گفت وزارت دفاع عراق قرارداد‌هایی را با آمریکا و فرانسه برای دریافت تسلیحات پیشرفته و بهبود کیفیت سیستم‌های توپخانه‌ای خود امضا کرده است.

ارداوی به خبرگزاری عراق گفت:«این وزارتخانه برای واردات تسلیحات پیشرفته از جمله توپخانه با فرانسه و آمریکا قرارداد‌هایی منعقد کرده است که در دوره اخیر و به طور موثر تاثیر خود را در تمامی نبرد‌ها با گروهک‌های تروریستی داعش ثابت کرده است.»

به گفته این فرمانده عراقی، مقامات این کشور با واردات اسلحه‌های لوله بلند که می‌توانند دشمن را در فواصل دور هدف قرار دهند و کارایی خود را ثابت کرده اند، به توسعه قابلیت‌های جنگی سرویس امنیتی شان ادامه می‌دهند.

ارداوی همچنین تاکید کرد واردات اسلحه‌های جدید جزء توافقات با کشور‌های اروپایی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۱
اززمین زمان خبرتهیه میکنیدکشورماسالهاست جنگنده خوب خریداری نکردعمراکثرجنگنده های کشورماتمام شده هنوزازخریدجنگنده خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
حکومت ایران با پول و جان مردم ایران عراق را از دست دشمنان نجات داد .حالا تسلیحات نظامی و قرارداد های مهمشان را با دشمنان ایران میبندند و وقتی هم یک ایرانی وارد کشور عراق می شود بخاطر بی ارزش بودن پول ایران به ایرانیا مثل جزامی ها نگاه میکنند.البته اینها از صدقه سری دولت خائن و نالایق قبلی ایران است.الان هم که کلا مرز های خود را به روی ایرانی ها بسته اند.
آخرین اخبار