اجرای طرح ۱۰ هزار خدمت بهداشتی در مناطق عشایری لردگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: در دومین روز از هفته سلامت، طرح ارائه ۱۰ هزار خدمت بهداشتی به مناسبت گرامیداشت کنگره ملی شهدای جامعه عشایری در این شهرستان اجرا شد.

دکتر جباری فرد گفت: عیادت از مادر و خانواده شهید سالار انصاری جهادگر سلامت جامعه عشایری لردگان از سوی رئیس، معاون و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان به همراه فرمانده انتظامی، فرماندهی سپاه، مشاور امور ایثارگران، بخشدار فلارد، فرمانده بسیج فلارد، معاونت دفاع زیستی سپاه این شهرستان از جمله اقداماتی است که در طرح ارائه ۱۰ هزار خدمت بهداشتی صورت گرفته است.

همچنین ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و دندانپزشکی رایگان در مناطق عشایری شهرستان لردگان از دیگر برنامه‌هایی است که از ابتدای سال آغاز شده و تا زمان برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


همچنین دیدار با خانواده روحانی شهید منوچهر عبدالهی از عشایر کوهرنگ منطقه آسیاب شفیع روستای شیخ علیخان ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در راستای گرامیداشت کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری انجام شد.

از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه با عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

۱۰ هزار خدمت بهداشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۷:۰۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آفرین هر چند خدمت به بندگان خدا کار شایسته ایی است.
وقتی این طرحها مانا و ماندگارتر میشوند که به جای ده هزار خدمت هزار خدمت ماندگار و یا ده هزار خدمت ماندگار همچون خانه های بهداشت و درمانگاهها و یا بیمارستانها با اهالی روستاها و عشایر در مناطق کوهستانی و صعب تلعبور استان ساخته شوند.
یقینا خدمت ماندگار در سلامت کمتر از جهاد نیست
یقینا خدمت ماندگار در سلامت کمتر از جهاد نیست
یقینا خدمت ماندگار در سلامت کمتر از جهاد نیست
یقینا خدمت ماندگار در سلامت کمتر از جهاد نیست