شهادت سومین فلسطینی، این بار در شرق بیت لحم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان این رژیم در «شهرک تقوع» در شرق بیت لحم خبر دادند.

منابع عبری زبان از شهادت جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک صهیونیست نشین تقوع در شرق بیت لحم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که این جوان قصد ورود به داخل شهرک تقوع و اجرای عملیاتی مسلحانه را داشته که در نهایت، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت او تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

پایگاه اینترنتی «فلسطین الیوم» نیز به نقل از منابع صهیونیست نوشت: یک نظامی شهرک نشین به سمت چهار جوان فلسطینی در داخل شهرک تقوع تیراندازی و گلوله به یکی از جوانان اصابت کرد. سه نفر دیگر هم فرار کردند.

این سومین جوان فلسطینی است که طی ساعت گذشته به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسد. پیش از این، دو جوان فلسطینی دیگر در طولکرم و قدس اشغالی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه سوال شما میدونید اختلال ابنترنت خوزستان واسه چیه،
United States of America
ناشناس
۰۷:۰۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
بررسی شود تعدادکشته شه های ایران باپراید درمدت مشابه وبعد ببینیم کدام ملت مظلوم تر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خواسته ادم کشی انجام بده زدنش شما هم بودید همین کار را می کردید.ما پلیس داریم اونها هم پلیس دارند چرا بچه های هنیه از این عملیات ها انجام نمی دهند توی قطر زندگی می کنند و دارند عشق و حال می کنند .چقدر ساده هستند ملت بیچاره فلسطین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
کی تا حالا اسرائیلی های قاتل و کشور دزد ادم شدن؟ که کشتنشون جرم باشه؟ به زور گلوله و خون و تجاوز خونه و زمین کشاورزی ملت فلسطین رو نگیرن و شهرک سازی برای یهودی ها نکنن. زن ها و بچه های فلسطینی رو که اسیر کردن ازاد کنن. دست از شکنجه و ازار و قتل فلسطینی ها بردارن . زمین هایی که از فلسطینی ها غصب کردن رو پس بدن و اجازه بازگشت به وطن اون همه فلسطینی که اخراج کردن از کشور فلسطین و خونه خودشون رو بدن. خود صهیونیست های مهاجری هم که امدن فلسطین رو به زور صاحب بشن برگردن به کشور خودشون. توسط جامعه جهانی خلع سلاح بشن و به سازمان ملل و کمیته های حقیقت یاب اجازه دسترسی به سایت های هسته ای شون رو بدن . سلاح های شیمیایی و میکروبی شون رو نابود کنن. کشتن دانشمندان هسته ای و غیر هسته ای و جوانان نخبه کشورهای مسلمان رو متوقف کنن و سازمان تروریستی موساد رو منحل کنن تا بشه بهشون ادم گفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
چقدر دلم برای مطلومیتش سوخت با تفنگ میخواسته زن بچه ها رو بکشه به شهادت رسوندنش نامردا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ براسرائیل غاصب
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله جانم فدای ایران و اتفاقا به خاطر ایران هم که شده باید صهیونیست ها هر جای دنیا که هستن نابود بشن چون دشمنی یهود با ما به قرن ها قبل برمیگرده اونا در زمان هخامنشی ایرانی ها رو قتل عام کردن و هنوزم دارن هر سال جشن میکیرن این جنایت رو و اسمش رو گذاشتن جشن پوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

دروغ است ،

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
وا چی دروغه ادم کشی صهیونیست های خون خوار رو میگی؟! العان همه مردم دنیا فهمیدن و پویش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی راه انداختن تو ایران هستی هنوز نفهمیدی اونا چه جنایتهایی کردن
آخرین اخبار