مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد

پرداخت بیش از ۹ هزار میلیارد ریال به مستمری بگیران تامین اجتماعی ایلام

مدیر کل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: سالانه ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی در استان پرداخت می‌شود.

 آقای علی اشرف تابانی تعداد مستمری بگیران استان را ۲۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: سالانه ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به مستمری بگیران تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی در استان پرداخت می‌شود.

او گفت: ۲۹۹ هزار بیمه شده اصلی و تبعی از خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی در استان برخوردار هستند و این تعداد ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام بیمه زنان سرپرست خانوار را از مهمترین برنامه‌های تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: زنان خانه دار و مجرد با پرداخت حداقل پنج میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بیمه آن‌ها را در دستور کار قرار دارد و بیمه دانشجویان نیز از طرح‌های مهم سازمان است.

تابانی با اشاره به طرح ۳۰۷۰ گفت: در این طرح ۳۰ خدمت حضوری را به غیرحضوری تبدیل و بخاطر آن شاهد کاهش ۷۰ درصدی مراجعه کنندگان به تامین اجتماعی هستیم.

او تعامل با کارفرمایان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: بازرسی‌های کشفی در جهت تعامل بیشتر با کارفرمایان و کارگران در راستای افزایش بیمه شدگان و حاشیه امن برای کارگران به جد دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.