سنندج با عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران در نمایشگاه کتاب تهران شرکت می کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: سنندج با عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده و غرفه ویژه ای خواهد داشت.

علی اصغر دریایی گفت: نمایشگاه کتاب تهران امسال که در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد، کردستان به واسطه انتخاب سنندج به عنوان هفتمین پایتخت کتاب ایران غرفه ویژه‌ای خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برنامه‌ها و طرح‌های ناب و تاثیرگذاری برای ترویج کتاب و کتابخوانی ارائه شده، با همکاری و هم افزایی نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی سطح شهر سنندج از جمله امور کتابخانه‌های عمومی، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه کردستان برای حضور فعالانه در نمایشگاه کتاب تهران برنامه ریزی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

او می گوید:گرچه نمایشگاه کتاب تهران به واسطه شیوع کرونا دوسال اخیر بصورت مجازی برگزار می‌شد، ولی امسال با توجه به واکسیناسیون عمومی بصورت حضوری و مجازی در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد.

دریایی از اختصاص یک روز به نام کردستان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: در نمایشگاه کتاب در صددیم با دعوت از نویسندگان نامدار کُرد علاوه بر تجلیل و قدردانی از آن‌ها از نقطه نظرات آن‌ها در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های ترویجی کتاب و کتابخوانی سنندج به عنوان پایتخت کتاب ایران استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.