ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان بخش سرفیروزآباد

مسئول بنیاد علوی بخش فیروزآباد کرمانشاه گفت : این بنیاد با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد، ۱۵۰ واحد مسکونی برای نیازمندان بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه می‌سازد.

حجت‌الاسلام امین سلیمی گفت : در ایام مبارک ماه رمضان، ۱۸ هزار بسته معیشتی از سوی بنیاد مستضعفان به استان کرمانشاه اختصاص یافت.

به گفته مسئول بنیاد علوی بخش فیروزآباد کرمانشاه ۱۶ هزار بسته از این میزان در سطح استان و ۲ هزار بسته معیشتی هم به مناسبت عید فطر در بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه با کمک معتمدین، شورا‌ها و دهیاران میان نیازمندان و محرومان توزیع شد.

بنیاد علوی در چهار محور فرهنگی، اشتغال، عمران و سلامت فعالیت می‌کند.

تاکنون توانسته‌ایم در بخش سلامت، قراردادی به ارزش یک‌میلیارد تومان با بیمارستان امام رضا (ع) منعقد کنیم تا بیماران نیازمند در بخش فیروزآباد تا سقف ۵ میلیون تومان به طور رایگان درمان می‌شوند.

در بخش سلامت مادران باردار و به منظور جلوگیری از سوء‌تغذیه، ماهیانه بسته‌های کمک معیشتی اهدا می‌شود که تاکنون به ۳۵۰ مادر اهدا شده است.

در بحث عمران و آبادسازی مناطق محروم این بنیاد توانسته است ۱۵ مدرسه را دربخش فیروزآباد تجهیز و نوسازی کند ۱۰ مسجد تجهیز شده است.

دربخش آبرسانی به مناطق محروم نیز توانسته‌ایم دو روستای جیران‌بلاغ و تنور را به‌طور کامل با مشارکت آب و فاضلاب کرمانشاه آبرسانی کنیم و پروژه آبرسانی دیگری با ارزش ۱۵ میلیارد تومان و با مشارکت ۵۰ درصدی شرکت آب و فاضلاب در دست اقدام داریم.

در سفر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به بخش فیروزآباد ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بخش محروم فیروزآباد اختصاص یافت و حدود ۲۰۰ جهزیه کامل هم دستاورد سفر رئیس بنیاد به بخش فیروزآباد کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ است.

طبق توافقنامه فی مابین کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد علوی ۴۵ میلیون تسهیلات مسکن توسط بنیاد علوی و ۳۵ میلیون کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن برای ساخت ۱۵۰ واحد نیازمندان در نظر گرفته شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.