ثبت بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان به ثبت رسید.

حمیدرضا عبدی گفت: محور نیر- اردبیل با ۱۷۶ هزار و ۸۳۶ تردد، آستارا- اردبیل با ۱۵۶ هزار و ۶۸۵ تردد و اردبیل- آستارا با ۵۳۵ هزارو ۳۷۶ تردد جزو بیشترین محور‌های دارای فاصله غیر مجاز در فروردین ماه سال جاری به ثبت رسیده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل مغان از ثبت ۵۹۵ هزار تردد سرعت غیر مجاز در محور‌های استان اردبیل در یک ماهه گذشته خبر داد.

عبدی با بیان اینکه این میزان ۵ درصد از کل تردد استان اردبیل را شامل می‌شود گفت: میانگین سرعت متوسط استان اردبیل ۷۱ کیلومتر است که توصیه می‌کنیم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او با اشاره به اینکه محور مشگین شهر– کنگرلو با ۲۷ هزار تخلف، بران- قره آغاج با ۲۴ هزار تخلف و گرمی – بیله سوار نیز با ۲۷ هزار تخلف از محور‌های پر تخلف سرعت غیر مجاز استان می‌باشد گفت: محور مشگین شهر - کنگرلو با ۴۱درصد تخلف بیشترین آمار سرعت غیرمجاز را در فروردین ماه به خود اختصاص داده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.