امام جمعه موقت آبادان:

مسئولان از گرانفروشی ها جلوگیری کنند

حجت الاسلام نجیبی خواستار ممانعت از گرانفروشی توسط مسئولان برای رسیدن بازار به آرامش شد.

حجت الاسلام نجیبی ،امام جمعه موقت آبادان در خطبه‌های سیاسی و عبادی این هفته با اشاره به گرانی و گران فروشی در کشور گفت: باید از گران فروشی در کشور با نظارت‌های میدانی و مستمر از سوی مسئولان و مردم ممانعت شود چرا که این امر بر گرانی تاثیر مستقیمی می‌گذارد.

به گفته او گرانی ها در کشور یک شبه به وجود نیامده و کسی نمی‌تواند منکر گرانی شود و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باید تدابیری برای این مشکل اتخاذ کنند، زیرا خواسته همه مردم رفع گرانی در کشور است.

خطیب جمعه آبادان با تاکید بر اینکه شاخص اقتصادی کشور باید تقویت شود، خطاب به دولتمردان گفت: اقدامات مسئولان باید قبل از عمل به مردم اعلام شود چرا که شفافیت و تبیین موضوع جلوی آشوب را در کشور می‌گیرد.

این مسئول از مردم خواست هنگام مطالبه گری اعتراضاتشان به نفع دشمنان نباشد و دشمن را منتظر فرصتی برای ایجاد تفرقه میان ملت ایران و سست کردن باورهای آنان دانست که قصد دارد در نهایت امید را از جامعه می گیرد.

او با اشاره به وجود وهابیت گفت: آنان زیارت پیامبران و امامان (ع) را شرک و کفر می‌دانند در حالی که ما مسلمانان زیارت قبور پیامبران و امامان (ع) را وسیله‌ای برای تقرب به درگاه الهی می‌دانیم.

امام جمعه موقت آبادان گفت : شرک و کفر آن است که افرادی آلت دست سیاست‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و صهیونیستی‌ها نظیر وهابیت، داعش، القاعده و... باشید؛ این چگونه تفکری است که اطاعت از طاغوت را شرک و کفر نمی‌دانند، ولی احترام به بندگان خاص خداوند را شرک می‌دانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.