چندین کشته و زخمی در عملیات شهادت‌طلبانه در اراضی اشغالی + فیلم

منابع عبری از حمله‌ای در تل‌آویو در مرکز فلسطین اشغالی و کشته شدن دست‌کم ۳ صهیونیست و زخمی شدن ۳ نفر دیگر درپی آن خبر دادند.

گزارش‌ها حاکی از وقوع حمله‌ای در «العاد» (ألعاد) در شرق تل‌آویو در مرکز سرزمین‌های اشغالی است و منابع عبری احتمال دادند این حمه تروریستی باشد.

شبکه قدس الاخباریه و المیادین در گزارش‌هایی به طور جداگانه این حمله را تأیید کرده و نوشتند که حداقل ۴ نفر در این حمله مجروح شدند و جسد یک شهرک‌نشین در خودروی خود پیدا شد.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرده است که ۶ در این حمله زخمی شدند که حال ۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

کانال عبری کان گزارش داد که در این عملیات ۶ نفر بر اثر حمله با تبر مجروح شدند؛ حال ۴ نفر وخیم گزارش شده که از ۲ نفر از آن‌ها قطع امید شده است.

اندکی بعد سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که در حمله‌ شهر العاد در نزدیکی تل‌آویو، ۳ اسرائیلی کشته شده و ۳ تن دیگر به شدت زخمی شدند.

پلیس صهیونیستی نیز از ساکنان العاد خواست که در خانه‌های خود بمانند و در‌ها را از بیم عاملان دیگر ببندند.

عملیات توسط ۲ نفر یکی با سلاح گرم و دیگری با تبر انجام شد

عاملان این عملیات از صحنه خارج شدند و جستجو برای یافتن آن‌ها ادامه دارد، اما گفته می‌شود یکی از آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

همچنین اعلام شد که عملیات توسط ۲ نفر یکی با سلاح گرم و دیگری با تبر انجام شد.

هاآرتص به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲ مهاجم با سلاح گرم و تبر به چندین مکان در پارکی در شهر العاد رسیدند.

عاملان حمله ساکنان کرانه باختری بودند

الجزیره به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد که منابع امنیتی می‌گویند که عاملان حمله العاد ساکنان کرانه باختری رود اردن بوده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی و عربی فیلم‌هایی از اعزام آمبولانس‌ها به محل این عملیات منتشر کرده‌اند.

شهرداری العاد  اعلام کرد: «از ساکنان می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند و در‌ها را ببندند و عملیات جست‌وجو برای یافتن عاملان حمله ادامه دارد.»

حماس: عملیات امشب پاسخ طبیعی به اشغالگران اسرائیلی است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «عملیات العاد بخشی از خشم مردم فلسطین از حملات اشغالگران به اماکن مقدس است.»

سخنگوی حماس گفت: «عملیات العاد اجرای عملی آن چیزی است که مقاومت نسبت به آن هشدار داده بود و آن این‌که الاقصی خط قرمز است.»

حماس اعلام کرد: «عملیات العاد نتیجه تشدید اشغالگری و وحشت آن علیه مردم ما و مقدسات اسلامی و مسیحی آن‌ها است. ملت ما فلسطین تا پایان اشغال از خود و حقوق ملی مشروع خود دفاع خواهد کرد.»

واکنش گروه‌های مقاومت به عملیات العاد

جنبش مجاهدین فلسطین عملیات العاد را «واکنش طبیعی به هدف قرار گرفتن قدس و الاقصی از سوی صهیونیست‌ها» دانست و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز تأکید کرد: «عملیات کماندویی تل‌آویو بیانگر پاسخ مردم ما و مقاومت آن در برابر تهاجمات به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی‌سازی بیت‌المقدس است.»

جهاد اسلامی: ملت فلسطین واکنش‌های خود به هتک حرمت‌ها به قدس را ادامه خواهند داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین (فتح) نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «عملیات موفقیت‌آمیز و قهرمانانه جدید در قدس اشغالی را تبریک می‌گوییم و اعلام می‌کنیم مردم ما به جنایات امروز رژیم صهیونسیتی پاسخ خواهند داد. هتک حرمت دشمن صهیونستی و شهرک‌نشینانش نسبت به مسجدالاقصی عبور از خطوط قرمز است و ملت فلسطین واکنش‌های خود به این اقدام خصمانه را ادامه خواهند داد.»

جبهه دموکراتیک نیز اعلام کرد: «عملیات قهرمانانه العاد پاسخی به هجوم شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی و پیروزی برای مردم بیت‌المقدس است. ما خواستار درگیری و رویارویی همه جانبه با نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان آن با تمام روش‌های مبارزه هستیم.»

محل حادثه عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو 01

جلسه امنیتی صهیونیست‌ها پس از عملیات العاد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از عملیات استشهادی العاد، «بنی گانتس» و «آویو کوخاوی»، وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش صهیونیستی، جلسه‌ای را برای برآورد اوضاع برگزار کرده‌اند.

محل حادثه عملیات شهادت‌طلبانه در تل‌آویو 02

ترس نظامی صهیونیست از عامل عملیات العاد

شبکه عبری کان گزارش داد، یک شاهد عینی گفته که از یکی از نیرو‌های پلیس اسرائیلی حاضر در محل وقوع عملیات امشب در منطقه العاد خواسته شد که به سمت مجری عملیات تیراندازی کند، اما او ترسید و این کار را نکرد!

«یاریو لوین» رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات استشهادی در تل‌آویو گفت: «شادی استقلال به یک روز وحشتناک و غم انگیز تبدیل شد که نشان دهنده بهای زندگی در این کشور است.»

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد شهرک‌نشینان به خودرو‌های فلسطینی در جاده اصلی رام‌الله و نابلس حمله کردند.

به گزارش الجزیره، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که تاکنون عاملان حمله العاد دستگیر نشده‌اند. استقرار نیرو‌ها و استقرار ایست‌های بازرسی همزمان با ادامه عملیات با حضور بالگرد‌ها و هواپیما‌های ردیاب ادامه دارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد به گفته مدیر بیمارستان بیلینسون «جراحات وارد شده در اثر این حمله بر سر  بوده است و ما در تلاش برای نجات ۲ مجروح هستیم.»

رسانه‌های صهیونیستی از ایجاد ترافیک سنگین در ورودی فرودگاه بن گوریون و تشدید بررسی‌های امنیتی در پی عملیات امشب خبر دادند. به گزارش این رسانه ها، محاصره کرانه باختری و نوار غزه تا روز یکشنبه تمدید شد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی عملیات امشب را بسیار جدی توصیف کرد

توییت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی

بنیامین نتانیاهو عملیات امشب نیرو‌های فلسطینی که منجر به هلاکت و زخمی شدن چندین صهیونیست در نزدیکی تل‌آویو شد را بسیار جدی خواند.

واکنش هنرمند عرب به عملیات امشب نیروهای فلسطینی

کاریکاتور محمود عباس درباره عملیات العاد

«محمود عباس» کاریکاتوریست عرب، در تازه ترین اثر خود به عملیات امشب نیروهای فلسطین در تل آویو واکنش نشان داد.

کشف دو بمب دست ساز در مسجد الاقصی

شبکه الجزیره از کشف دو بمب دست‌ساز در داخل مصلای قبلی در مسجد الاقصی خبر داد. به گزارش این شبکه، رژیم صهیونیستی برای خنثی کردن این بمب‌ها، تیم خنثی سازی مواد منفجره را به محل فراخوانده است.

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بارک الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مخالف جنگ و خون ریزی علیه هرکشوری هستم ما ملت جنگ طلب نمی خوایم حالا این کار انجام بشه که چی اگه یه بچه نوزاد یا خردسال کشته بشه . به این کارا نمی شه افتخار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
القدس النا
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
گذشته از خبر ، خیابون را ببینید کاملا روشن وچراغها به جز بالا روی جدولهای وسط بلوار کل کف خیابونم روشن میکنه و عین روز روشن! اونوقت ما بعضی خیابونهامون عصر که میشه میره تو ظلمات و فقط اگه با ماشین باشی نور ماشینه که میتونی جلوتا ببینی و اگه عابر باشه که هیچی تازه میره زیر ماشین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
عجیجیم ایران 70 برابر اسرائیل است و در تحریم جهانی و اما اسرائیل که بخش از مالیات کل اروپا و آمریکا به خزانه اسرائیل سرازیر است و این علاوه بر کمک های گاه و بیگاه چند میلیاردی کشور های غربی است و بزرگترین سرمایه داران جهان پشتیبان اسرائیل هستند که اکثرآنان شروع سرمایه آنها از راه دزدی آثار باستانی و ناموس فروشی زنان و کودکان سایر ملل بوده و اکنون رسانه ها و انترنت و سیاست و مراکز علمی جهان و بورس های جهانی را تسخیر کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما چه چشمان تیز بینی دارید ، اساس و کل خبر را به موضوعی حقیرانه منحرف کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر دزدان سیم های برق و خود برق دزدی چه به صورت اتصالات غیر قانونی و یا استفاده دزدانه ماینر ها ی بیت کوین نباشد ایران بسیار زیبا تر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو ایرانم تو روز روشن تو شهریار چند تا اوپاش ی زن بدبختو خفت کردن کسی اینا رو هم میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یعنی هیچ جای جهان دزدی و خفت کردن و جنایت و شیطنت وجود ندارد الا ایران ؟ دوست عزیز خود و هم وطنان را خوب معرفی کن !! بد بخت ببین در آمریکا و اروپا چه خبر ها است که ایران یک صدم آن موارد را ندارد گرچه یک مورد هم برای مردمان ارزشی ما زیاد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نان چرا گیر نمی اید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نان برا کوالا و تنبل و گدا گیر میاد برا تو یکی گیر نمی آید؟
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۱۰:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
القدس النا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو خرید کی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
آره برو بگیرش وقتی یه موشک هسته ای زدن تو تهران تو یه جا شانزده ملیون نفر مردن اون وقت از این حرفا بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
حداقل یه تفنگی میدادین مگه شاینینگه که با تبر افتاده دنبالشون ،اینا هیچ فایده نداره فقط اخرش فیلمش در میاد مسلمونا پیش مردم اروپا خراب تر میشن و زندگی مسلمونا ساکن اروپا سخت تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
شاینینگ کجاست ؟ یعنی از اسرائیل بدتره ؟ کاش می شد موشک های نقطه زن را برایشان می فرستادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
استفاده از سنگ و تبر در مقابل پیشرفته ترین سلاح ها از سر ناچاری است و الا همت و دل و جگر ی که 73 سال جنایت را تحمل کند و تاب بیاورد در مخیله خیلی ها نمی کنجد
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۳۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما از کشته شدن هیچ انسانی خوشحال نمیشیم اما وقتی جون به لب میرسه و همه چیز یه ملت به تاراج میره و تحت اشغال هر بلایی سرشون میاد متاسفانه طبیعی و بدیهی هست که هر طور شده از خودشون دفاع کنند، خدا نابود کنه هر ظالم هدایت ناپذیر رو که هم خودش و هم دیگران از شرش رها بشند، واقعا مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل که بسیاری از جنایت های دنیا توسط اینها انحام میشه!!! من یادمه چند سال پیش تو یه گزارش عمومی گفته شد که توی مراسم بزرگداشت و جشن قددرانی از وزیر امنیت رژیم صهیونیستی،یکی از افتخاراتش این بوده که خودش شخصا با کارد لیزری ژاپنی سر اسرا فلسطینی رو میبریده...با کمال قساوت و بی رحمی و وقاحت اینو رو اعلام کردند و خود اون هم تایید کرده!!یعنی وقتی به هیچ اصل انسانی، اخلاقی،و دینی پایبند نباشند هر کاری ازشون بر میاد...خدا رحم کنه به انسان و انسانیت...
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان و ایرانی آماده شهادت در راه قدس شریف
۱۰:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
مبارزه و مقاومت تنها راه رهایی فلسطین از چنگال گرگ های وحشی صهیونیسم است ،
و بر ما مسلمانان در همه عالم کمک و یاری به فلسطین به جهات منافع ملی ، اخلاقی و دفاع از مظلوم را باید یک امری واجب بدانیم ،
ان شاءالله ،
صبح ظفر و پیروزی بر دشمن انسانیت و اسلام نزدیک است !
Iran (Islamic Republic of)
ابوطالب
۰۹:۰۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید با آر پی جی عملیات کنند و ساختمان ها رو بزنن
به امید نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
جالبه ۹۹ درصد مسئولین اسراییل.از رییس جمهور بگیر تا نخست وزیر و وزرا متولد مولداوی و اکراین و لهستان و آمریکا و روسیه و شرق اروپا هستن ولی کل فلسطین رو قبضه کردن.هم میهنی که از اسراییل و یهودیان مهاجر دفاع میکنی آیا حاضری کشور و خونه و زمین و سند اجدادی خودتو به مهاجرای افغانستانی بدی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
افغانستان پاره تن ایران و فلسطین پاره تن جهان اسلام است . یهود و صهیونیسم هرگز در طول تاریخ کشور نداشته و همیشه نقش توپ شیطونک را داشته اند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یهودیان مهاجر باید به کشورهاشون در شرق اروپا برگردن.فقط ۱۰ درصد فلسطینی ها زمینشونو فروختن.اسراییلی که در بدو تاسیسش صاحب ۲۲ درصد فلسطین بود الان ۷۹ درصد فلسطین رو صاحب شده با جنگ و ترور.هرکشوری که دلش به حال اسراییل میسوزه یه استان یا یه ایالتشو بهشون بده کشور درست کنن.منظور کانادا و آمریکا و استرالیا و اروپاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
در حدود 6 درصد خریده شده است و این هرگز نمی تواند موجب استقرار حکومتی شود که اکنون 90 درصد فلسطین را اشغال کرده است و هر بلایی بر سر مردم فلسطین و جهان اسلام می آورد که اگر جبهه مقاومت نبود اکنون نیل تا فرات را تصرف کرده و در فکر تسخیر شیراز بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ددو
۰۸:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
هفته ای یه عملیات بیشترهم نه بسشونه
دهن اسراییلیا سرویس شه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
انشالله آزادی فلسطین رو جشن می‌گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

یک مراسم دیگر به مراسم مشهور مذهبی اضافه می کنیم ،
مثلا غیر از نماز جمعه ، یک روز دعا برگزار می کنیم ،

#سبیل الله

پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بی مزه ، موش نخوردت ، البته با این سمی که داری از عقرب هم بد ذات تر هستی .و موش هم از خوردنت چندشش می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
هم پیمان شیطان تو مگر راه و سبیل خدا را می شناسی که می خواهی فی سبیل الله کاری انجام دهی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفانه مبارزه جدی با صهیونیست تبدیل شده به اقدامات کوچک تروریستی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بی عرضه ها اون موقع زمین خودتونو فروختید الان دندتون نرم دهنتون سرویس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
به زور فروختن اختیاری نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
زمینی که فروخته شد کمتر از 6 درصد خاک فلسطین بوده و اما امروزه بیش از 90 درصد این سرزمین در اشغال صهیونیسم است . اگر خبرها را دنبال کرده باشید می بینید هر روز چند خانه فلسطینیان تخریب و مصادره می شود و زمین هایشان بایر و تصرف می گردد ، دارایی و ما یملک آواره گانی که از ترس جان فرزندانشان منزل را خالی می کنند به سرعت تسخیر می گردد و . . . و بعد به وسیله رسانه های دروغ پرداز ، در سراسر جهان شایع کرده اند که فلسطینیان زمین هایشان را فروخته اند !!!!!!!! و مغز نداشته برخی را شستشو داده و برق و جدان ها را خاموش می کنند تا دهان گشاد خیلی ها را به بلند گوی بی جیره و مواجب خود تبدیل کنند و در سایه این بی خبری هر جنایتی را توجیه می کنند. مثل خرید زمین فلسطینیان مانند این است که در تهران 100 تا خانه خریداری شود و بعد خریدار اعلام حکومت کند و چون پشتیبان مالی و سیاسی و نظامی دارد به مرور یک ملت را برده و زندانی خود کند و این نوع حاکمیت در طول تاریخ بشر سابقه نداشته است اما اکنون حتی حاکمان عرب تسلیم زر و زور و نظام سرمایه داری جهان شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
وست مریزاد،ولی چرا تبر،چرا تیر و کمان استفاده نمیکنند که احتمال زنده ماندن خودشان بیشتر شود و بتوانند تعداد بیشتری از این الودگیها را از بین ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید فلسطینی ها کاری کنند که صهیونیست ها امنیت و آرامش نداشته باشند و مهاجرت معکوس را شروع کنند و بروند به موطن اصلی خود و همان خراب شده ای که قبلاً بودند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
حکومت ایران بوجه میدهد مردم فلسطین اسراییل را به جان هم میندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
شلغم آمریکا بوجه می دهد تا روسیه و اکراین را به جان هم بیندازد ! اگر اشغالگری به منزل و ناموس شما تجاوز کند شما صبر می کنید تا از جانب کشوری ثالث برایت بوجه برسد ؟ جنگ و اشغالگری صهیونیسم 30 سال قبل از انقلاب اسلامی بوده است ، شما چرا بوجه دفاع از مظلوم و حق را مکروه می دانید اما تمامی اروپا و آمریکا 73 سال است که به اسرائیل ده ها برابر یاری میرسانند و کسی از آن بلاد چون شما گله و درد و مرضی ندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ان شاء الله به زودی مردم دنیا از شر صهیونیست های نژادپرست خلاص خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید مواظب بود که با این شرایط خودمان منقرض نشویم.
Sweden
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
منظورتون عملیات تروریستیه دیگه، چون اشتباهی تیتر خورده
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۸:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ،

الف ، نتیجه کار از اول مشخص است ، از دست دادن جان ،
ب ، در راه خدا است ،

نتیجه :
به این نوع عملیات شهادت طلبانه گویند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
توجه :
منابع عبری (اسراییلی ) احتمال دادند این حمه تروریستی باشد
Iran (Islamic Republic of)
کیومرث
۱۰:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یادت نره همین اسرائیل بود که سگ های داعشو توی مجلس انداخت جان مردم و 16 نفرو شهید کردند
حقشانه هر بلایی سرشان بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آن که اشتباهی تیتر خورده وجود نحس شما است که شهادت را مساوی با تروریست می دانید ، شما هنوز تفاوت مفهوم مقدس شهادت و دفاع از حق را با مفهوم شیطانی تروریسم کور را نی دانید یا خود را به . . . زده اید ؟ حیف از نان و آب این بلاد که صرف چون شما هایی شود
چشم اشغالگر کور ، که هر جنایتی کرده و می کند اما از دید شما نباید از گل کمتر به آنان گفته شود ؟!! اگر این مردم ستمدیده توان و سلاح وارتش داشتند هرگز حق مسلم خود را به این شیوه نمی ستاندند بلکه مردانگی را به امثال شما می آموختند اما چه کنند که تقریبا تمام جهان یک طرف و فلسطین اشغالی یک طرف واقع شده است و دهان گل آلوده هایی چون شما از سر خماری و بی دردی هر . . . را قورت می دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود به دلیر مردان فلسطین
خداقوت قهرمانان
دست خدا بهمراهتان
مرگ بر اسرائیل
مرگ برآمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما با کشوری جنگ نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما با ظلم جنگ داریم ، اسرائیل نه کشور واقعی است و نه هیچ حقی بر مردم مسلمان فلسطین دارد
آخرین اخبار