معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

هزار و ۱۰۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر برقراری عدالت در حوزه بهداشت، هزار و ۱۰۰ پروژه نیمه تمام تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

کمال حیدری صبح امروز در حاشیه بهره برداری از دو پروژه بهداشتی در تربت حیدریه گفت: در حال حاضر تلاش بالایی در حوزه بهداشت شکل گرفته و با تشکیل پرونده‌های فعال و دعوت افراد جامعه برای پایش سلامت و ارائه خدمات، ارتباط مناسب و مطلوبی بین مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت با مردم برقرار شده است.

او گفت: در حال حاضر ۵۰ هزار مرکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت به مردم خدمات می‌دهند که در ایام کرونا این مراکز تاثیر گذاری خود را نشان دادند.

معاون وزیر بهداشت گفت: شبکه‌ سلامت که مقام معظم رهبری برای بازسازی و تقویت آن دستور دادند بدان خاطر است که دستاورد‌های نظام از دل این مراکز سلامت بیرون می‌آیند و این مراکز از حوزه سلامت پاسداری می‌کنند و اگر این تامین و مراقبت در این مراکز شکل بگیرد بار بیمارستان‌ها کمتر می‌شود.

حیدری گفت: باید مردم این نقاط را پایگاه اصلی خود بدانند و اگر سلامت خود را از دست بدهیم باید سراغ بیمارستان برویم، لذا همکاری مردم و این مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در پاسداری از سلامت جامعه بسیار مهم است.

او گفت: این پروژه هم به مانند سایر پروژه‌های نیمه تمام که تأمین منابع ان در قالب ارزش افزوده دیده شده و اعتبار آن به دانشگاه واگذار می‌شود تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.