مدرسه ۱۲ کلاسه هوشمند در چابهار کلنگ‌زنی شد

دبستان هوشمند ۱۲ کلاسه خیرساز با زیربنای یک هزار و ۳۳۲ مترمربع در ۲ طبقه و با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در چابهار کلنگ‌زنی شد.

 سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار  در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ۱۲ کلاسه که با حضور جمعی از مدیران، خیران، معتمدان و ریش‌سفیدان برگزار شد گفت: تجربه نشان داده، مردم در هر عرصه‌ای که وارد عمل شده‌اند مشکلات برطرف شده است.

به گفته جواد سپاهی هر چند خیلی از موضوعات از وظایف سازمان‌های خاص است و به دلیل شاخص‌های پایین در بعضی از موضوعات در حوزه آموزش شهرستان چابهار، اگر بخواهیم فقط با استفاده از اعتبارات دولتی مشکلات را برطرف کنیم کار بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار  گفت: باید فرهنگ خیریه ره زنده نگهداریم  و از خیران هم تقاضا دارم با برنامه‌ریزی خوب و در زمان مقرر کارهای خیر خود را پیش ببرند که بتوانیم شاخص‌های آموزشی را افزایش دهیم.

او گفت: خوشحال شدیم که خیران عزیز در یک روز تعطیل اما پر خیر و برکت، برای افزایش وضعیت شاخص‌های آموزشی شهرستان چابهار قدم برداشتند.

سپاهی گفت: همانطور که مسوولان آموزش و پرورش به ما اعلام کردند در حال حاضر به کمبود ۱۲۷ کلاس درس مواجه هستیم و امیدواریم با نهادینه‌سازی فرهنگ خیریه در مسیر مدرسه‌سازی بتوانیم در سال جاری و آینده کمبودها را جبران کنیم.

سپاهی گفت: از همه عزیزان می‌خواهیم که هم در فرهنگسازی و اجرا و دنبال کردن این قبیل موضوعات فعالیت خوبی داشته باشند، تا توفیقات خوبی برای شهرستان ایجاد شود.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار گفت: از همه خیرانی که از وضع شهرستان چابهار اطلاع دارند دعوت می‌کنیم که همکاری کنند و قول می‌دهیم که زمینه‌های لازم برای اجرا و ادامه این کار خیر را فراهم کنیم.

اهدای زمین توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری چابهار

احمدعلی سرحدی سرپرست آموزش و پرورش چابهار نیز گفت: حدود یک هزار و پانصد متر مربع زمین توسط شورای اشلامی شهر و شهرداری چابهار اهدا شده است.

او گفت: طرحی که امروز کلنگ زنی شده است ۱۲ کلاس در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات آموزش پرورش برای افزایش کلاس‌های درسی است و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

سرحدی گفت: تقریبا ۱۷میلیارد تومان برآورد اولیه این پروژه بوده و احتمالا بیشتر هم بشود، همچنین قرار است طی یکسال آماده شود.

این مدرسه توسط خانواده خیر نیک اندیش حاج غلامحسین مطهری ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار