گل محمدی: برد ارزشمندی برابر پیکان به دست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به امتیاز از دست دادن استقلال، برد برابر پیکان در ادامه مسیر کمک مان می‌کند.

یحیی گل محمدی  درباره پیروزی برابر تیم پیکان گفت: برد ارزشمندی به دست آوردیم. پیکان تیم با انگیزه، جوان  و تاکتیکی بود، اما توانستیم برابر این تیم موفق شویم.   ما در دقیقه ۳۰  بازی ۱۰ نفره شدیم، اما با وجود یک یار کمتر  بازی خوبی انجام دادیم و گل زدیم. این برد را مدیون هواداران و بازیکنان با غیرت و با شرف پرسپولیس هستم. با توجه به امتیاز از دست دادن استقلال، این برد  در ادامه مسیر کمک مان می‌کند تا با روحیه بالا بازی کنیم.  

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر تیم پیکان ۵۳ امتیازی شد و اختلافش با استقلال صدرنشین لیگ برتر فوتبال به ۴ امتیاز رسید تا همچنان شانس  قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد.


بیشتر بخوانید


سرمربی پرسپولیس درباره اخراج  امید عالیشاه گفت:  من صحنه اخراج را از بالای ورزشگاه ندیدم، اما بچه‌ها گفتند پای عالیشاه به شکم مدافع پیکان اصابت کرده بود. با وجود اینکه در نگاه اول تصمیم داور مسابقه در اخراج عالیشاه سخت بود، اما فکر می‌کنم تصمیمش درست بود.  

امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس  در دقیقه ۳۲  بازی با پیکان به علت خطا بر روی بازیکن حریف کارت قرمز گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد و در ادامه سرخپوشان  ۱۰ نفره بازی کردند و توانستند بازی را پیروز شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
البته با تبانی
آخرین اخبار