درخواست رژیم صهیونیستی برای صدور قطعنامه علیه ایران در آژانس

یک مسئول صهیونیست می‌گوید که رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته تا قطعنامه‌ای علیه ایران در آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای صادر شود.

وبگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مسئول اسرائیلی گزارش داد که مسئولان آمریکایی مسائل مربوط به ایران را با مسئولان رژیم صهیونیستی بررسی کرده‌اند.

طبق گزارش آکسیوس، این مسئول صهیونیست گفته است: آمریکا و اسرائیل موضوع اعمال فشار‌های بیشتر علیه ایران را بررسی کرده‌اند.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی به طرف آمریکایی پیشنهاد داده تا در جلسه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، قطعنامه‌ای علیه ایران صادر شود.

ششم اردبیهشت نیز آکسیوس گزارش داده بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی دور تازه‌ای از گفت‌وگو‌های راهبردی را با تمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران و اجرای طرح بی در مذاکرات وین برگزار کردند.

این رسانه آمریکایی توضیح داده بود که دولت بایدن به تازگی گفت‌وگو درباره یک سناریو را آغاز کرده است که در آن، توافق هسته‌ای (برجام) احیا نمی‌شود. اسرائیل بر این دولت فشار می‌آورد که درباره طرح بی (که احیا نشدن توافق برجام است) همکاری کند.

این در حالی است که دولت بایدن با اصرار بر تداوم سیاست‌های شکست خورده «دونالد ترامپ» سلف خود در کاخ سفید، همچنان به نقض تعهدات آمریکا در توافق هسته‌ای ادامه می‌دهد و مذاکرات وین در مورد احیای برجام را به دلیل عدم تصمیم گیری در مورد اجرای این تعهدات متوقف کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدجاوید
۰۹:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
چه بایدکرد
جنگ
یا
سازش؟
Netherlands
7891
۱۴:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
درخواست ایران از سازکان ملل برای راستی ازمایی هولوکاست.
Netherlands
7891
۱۱:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
اصلا اسراییل عضو ان پی تی نیست که در مورد ایران یا هر کشور دیگری اظهار نظر کند. مگر IAEA نوکر خانه زاد اسراییل است که هرچه اسراییل به او دستور داد عملی کند و اگر چنین است مگر ما خرمان را گم کرده ایم که پایمان را در سازمان اژانس انرژی هسته ای که نوچه اسراییل است بگذاریم؟
Netherlands
7891
۰۸:۴۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
من هم بودم همین کار را میکردم. اژانس مال داییشه قواله ی زن داییشه. اژانس برای ایران پلنگ زخمی و برای اسراییل اسکول دست و پا چلفتی. اژانس رو توی ایران ممنوع الورود کنید چون جاسوس و نمک پرورده موساده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بدون برجام بهتره
آخرین اخبار