کردستان مقصد مسافران و گردشگران عید فطر

معاون گردشگری اداره گل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: از زمان آغاز تعطیلات عید فطر موج عظیمی از مسافران وارد استان شده و بیش از ۶۰ هزار مسافر در استان اقامت داشته اند.

آرمان وطن دوست گفت: با آغاز مسافرت ها در عید سعید فطر کردستان مقصد گردشگران قرار گرفته و  بیش از ۶۰ هزار مسافر در اقامتگاه های استان اقامت داشته اند.

معاون گردشگری اداره گل میراث فرهنگی،صنلیع دستی و گردشگری کردستان گفت: کردستان به دلیل وجود جاذبه های  تاریخی و گردشگری بسیار مسافران زیادی را به خود جذب کرده به طوری که در این مدت ۳۳۳ هزار و ۹۷۶ نفر از جاذبه های استان بازدید کرده اند.

او می گوید:بیشترین بازدید ها در این مدت به ترتیب  به بازار بانه،دریاچه زریبار،منطقه هورامان ،خانه کرد ، خسروآباد و موزه سنندج اختصاص دارد.

به گفته آرمان وطن دوست با ورود موج عظیم مسافران در این تعطیلات  اقامتگاه های شهرهای بانه،مریوان،کامیاران،دیواندره،هورامان،سنندج،سقز و سروآباد تکمیل ظرفیت شده اند.

 معاون گردشگری اداره گل میراث فرهنگی،صنلیع دستی و گردشگری کردستان گفت: درشهرهای بانه و مریوان علاوه برتکمیل تمامی مراکز اقامتی مسافران در مهمانسراهای ادارات، سالن ورزشی، خوابگاه آموزش و پرورش نیز اسکان داده شدند، در شهرستان بانه نیز از مساجد و مدارس برای اسکان مسافران استفاده شده است. 

او گفت: در این مدت و در جهت رفته حال مسارفران و شهروندان نظارتها توسط کارشناسان با جدیت انجام می شود و تاکنون ۱۰۱ مورد بازدید نظارتی در استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.