تلاش داعش برای رخنه در استان صلاح الدین عراق ناکام ماند

نیرو‌های بسیج مردمی عراق از تلاش شماری از تروریست‌های تکفیری داعش برای ورود به جزیره الصینیه در استان صلاح الدین جلوگیری کردند.

رسانه‌های الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای اعلام کردند از تلاش شماری از تروریست‌های تکفیری داعش برای ورود به جزیره الصینیه در استان صلاح الدین جلوگیری کردند.

به گزارش شبکه العهد، در این بیانیه آمده است نیرو‌های الحشد الشعبی وابسته به لشکر ۳۱ ستاد عملیات صلاح الدین شب گذشته تلاش شماری از بقایای عناصر تروریستی داعش برای ورود به جزیره الصینیه را ناکام گذاشتند.

در این عملیات یگان‌های الحشد الشعبی پس از دریافت گزارش‌های اطلاعاتی و رصد دقیق تحرکات عناصر داعش با آنان درگیر شدند و آنان را وادار به عقب نشینی کردند. در پی وفوع طوفان و وجود گرد و غبار در منطقه، عناصر داعش قصد داشتند به جزیره الصینیه نفوذ کنند، اما نیرو‌های الحشد تلاش آنان را خنثی کردند.

پیشتر، یک کارشناسی عراقی افشا کرد آمریکا با کمک‌های مالی و لجستیکی در پشت حملات تازه داعش به نیرو‌های الحشد الشعبی قرار دارد.

نیرو‌های الحشد الشعبی در یک ماه گذشته توانستند تلاش عناصری از گروه داعش برای نفوذ به منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل خنثی کنند. با وجود پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۷ عناصر به جا مانده از داعش در این کشور همچنین فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار