تولیت آستان قدس رضوی:

پیشرفت و توسعه جامعه مرهون تلاش‌های کارگران است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیشرفت و توسعه جامعه مرهون تلاش‌های کارگران است و باید نسبت به رفع مشکلات جامعه کارگری مسئول باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر در دیدار جمعی از کارگران صنایع، بخش‎های خدماتی مشهد و جامعه کارگری آستان قدس رضوی گفت: درگذشت مظلومانه پاکبان عیسی جلایریان را تسلیت می‌گویم، ان شاءالله خداوند این پاکبان عزیز که مظلومانه در حال خدمت به مردم و شهر امام رضا (ع) ارتحال یافت را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد و دستگاه‌های مربوطه نیز اشراری که باعث این جنایت شدند را شناسایی و محاکمه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: نفس کار کردن بسیار با ارزش و مقدس است به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان از طریق مسائل اقتصادی درصدد ضربه به کشور ما هستند، لذا هر محصولی که با تلاش کارگران و تولیدکننده‌گان ساخته می‎شود، همانند تیری است که برای دفاع از استقلال یک کشور اسلامی و عزت مسلمانان به سوی دشمن پرتاب می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر فردی بتواند حتی یک قدم به کیفیت و کمیت تولید محصولی بیافزاید، این اقدام برای او صدقه‌ای جاریه است؛ خداوند به ایرانیان استعداد و هوش فوق العاده‌ای عنایت فرموده، اما کشور‌های پیشرفته از فرصت هایشان خوب استفاده می‌کنند که اگر ماهم بتوانیم اینگونه عمل کنیم قطعا موفقیت هایمان دوچندان خواهد شد.

او گفت: حقوق کارگر حتی یک روز نباید به تأخیر بیوفتد، اگر شرکتی حتی یک روز حقوق کارگران را به تعویق بیاندازند آن سودی که به موجب آن کسب می‏کند حرام است، مدیران باید به داد کارگران برسند و اجازه ندهند حقوق کارگران تضییع شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدیران باید شرایط و بستر مناسب برای بالا بردن سطح دانش کارگران با استعداد را فراهم آوردند، زیرا رشد کارگران موجب رشد و پیشرفت کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار