توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین آسیب دیدگان فردیس

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار پرس غذای گرم به همت گروه‌های جهادی بین آسیب دیدگان مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در فردیس توزیع شد.

سرهنگ احسان علیزاده گفت: در راستای فعالیت‌های جهادی و کمک‌های مومنانه و با هدف تکریم و کمک به اقشار آسیب پذیر تعداد ۲ هزاربسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و تعداد هفت هزار قطعه مرغ منجمد بین نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

 

به گفته فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس دستگیری از نیازمندان یک سنت حسنه پسندیده در اسلام است که ملت ایران در ایام سخت کرونایی با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب با کمک‌های مومنانه و همدلی جلوه‌های زیبایی از انسان دوستی را به نمایش گذاشتند.

 

او می گوید: این گروه جهادی توانسته است هشت واحد منزل مسکونی نیازمندان را بازسازی و تعمیر کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: پنج فقره تسهیلات اشتغالزایی برای توسعه مشاغل از سوی مرکز نیکوکاری نور وابسته به سپاه به افراد اعطا شد.

 

علیزاده گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر روز گذشته حدود ۳۰۰ نفر از کارگران فصلی که در مناطق مختلف فردیس برای کار در خیابان‌ها ایستاده بودند جمع آوری شدند و در مصلای امام خمینی (ره) فردیس از آن‌ها تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.