با جدیت پیگیر حل مشکلات کارگران هستیم

استاندار قزوین گفت: امیدواریم با پیگیری دستگاه‌ها و مصوبات خوب سفر رییس جمهور در جهت تقویت اشتغال و تولید شاهد حل مشکلات کارگری باشیم.

 محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در همایش گرامیداشت هفته کارگر که در دانشگاه کار شهر الوند برگزار شد، با تبریک روز جهانی کارگر گفت: سفر رییس جمهور به قزوین بدون شک در کاهش مشکلات کارگری استان و همچنین تقویت اشتغال‌زایی موثر خواهد بود.

 امیدواریم با پیگیری دستگاه‌ها و مصوبات خوب سفر رییس جمهور در جهت تقویت اشتغال و تولید شاهد حل مشکلات کارگری باشیم.

 استان قزوین به دلیل ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی، از جامعه کارگری پرشمار و مطرحی برخوردار و جامعه کارگری ما تحصیل کرده و توانمند و پیشرو در حوزه تولید است و نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور دارد.

استاندار با اشاره به رشد ۵۷ درصدی حقوق کارگران برای سال جاری، بیان کرد: افزایش قابل توجه حقوق این قشر بیانگر نوع حمایتی دولت به کارگران زحمت کش است.

تاکیدات رییس جمهور در خصوص حل مشکلات واحد‌های تولیدی به رفع مشکلات کارگران نیز می‌انجامد و با همه توان خود برای عملیاتی شدن این مهم می‌کوشیم.

تقویت بخش درمان تامین اجتماعی نیز مورد توجه است تا خدمات درمانی به کارگران رشد یابد.

استاندار گفت: در سفر رییس جمهور به استان، تسهیلات بانکی قابل توجهی به بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی اختصاص یافت که این موضوع می‌تواند موجب تقویت اشتغالزایی و حفظ اشتغال موجود شود.

 مصوبات سفر به زودی ابلاغ و ارقام و سرجمع اعتبارات اعلام می‌شود که رقم چشمگیری برای حمایت از تولید و اشتغال در قزوین است و به رشد و توسعه استان کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.