وزیر راه و شهرسازی:

اراضی نهضت ملی مسکن در استان‌ها باید به سرعت تعیین تکلیف شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید شتاب بیشتری گیرد.

رستم قاسمی  در ارتباط تصویری با استاندار خراسان رضوی و اعضای قرارگاه اجرایی راه و شهرسازی این استان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از موضوعات مهم دولت سیزدهم است که در اجرای آن تعیین تکلیف زمین‌ها برای اجرای طرح، حائز اهمیت است و مدیران کل راه و شهرسازی باید نسبت به تسریع در تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز این طرح اهتمام داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزارشد، بر تأمین هرچه سریعتر زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید و مهلتی سه ماهه در این زمینه تعیین کرد.

یعقوبعلی نظری گفت: به اداره کل راه و شهرسازی استان مهلتی سه ماهه داده می‌شود تا ضمن اتمام مرحله تأمین زمین، وارد مرحله اجرایی طرح شود.

او گفت: همچنین به دستگاه‌های اجرایی متولی در خراسان رضوی مهلت یک ماهه داده می‌شود تا نسبت به تعیین تکلیف قرارداد و تفاهم نامه‌ها با دستگاه‌های متقاضی مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه ابلاغی دولت، بخش خصوصی و خودمالکان ۱۸ ماه پس از انعقاد قرارداد و تفاهم نامه، مهلت دارند تا نسبت به تکمیل طرح‌های مسکونی مورد نظر اقدام کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار