کارگران سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارند

امام جمعه کرمان گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی ایفا می‌نمایند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در بازدید از واحد‌های تولیدی کرمان و تجلیل از کارگران در روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران نقش اساسی در تولید دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی دارند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان امروز در روز جهانی کارگر با حضور در دو واحد صنعتی و تولیدی کرمان ضمن قدردانی از تلاش کارگران خدوم با اهدا گل از زحمات کارگران تجلیل کرد.

 در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان ، شهردار کرمان ، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان ، سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی کرمان و جمعی از مدیران و مسؤلان جامعه کار و تلاش حضور داشتند.

در این بازدید امام جمعه کرمان با بیان اینکه کارگران نقش اساسی در تولید دانش بنیان دارند گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در اقتصاد مقاومتی ایفا می‌نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب برنداشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: اگرچه دشمنان باهدف بهره برداری سیاسی به دنبال برجسته کردن مشکلات کارگران هستند، اما این قشر جامعه همه نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را با هوشیاری خنثی کرده اند.

او گفت: حمایت از قشر عظیم کارگر برای کشور در زمینه تولید و اقتصاد سرنوشت ساز است و کارفرمایان باید همیشه به کارگران تکریم و احترام کنند و اگر ظلمی بر آنان روا شده است ازطریق مسئولان باید پیگیری و در رفع مشکلات آن‌ها کمک شود.

 در این بازدید‌ها از کارگران زحمت کش مجتمع ذوب نورد کرمان و قطعه گستر کرمان واقع در شهرک صنعتی خضرا تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.