آمادگی مراکز گردشگری برای خدمات دهی به گردشگران در اردبیل

فرماندار اردبیل از آمادگی مراکز گردشگری و خدمانی و رفاهی شهرستان برای خدمات دهی به گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

سید محمد اعتماد از آمادگی مراکز گردشگری و خدمانی و رفاهی شهرستان اردبیل برای خدمات دهی به گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان باید اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اردبیل گفت: نانوایی‌ها و مراکز توزیع مواد غذایی و رستوران‌ها هم در شهرستان اردبیل در تعطیلات عید فطر در راستای خدمات دهی مناسب به گردشگران به صورت ویژه و مناسب خدمات رسانی خواهند کرد.

اعتماد می‌گوید: مراکز اقامتی شهرستان هم آماده اسکان گردشگران است و جایگاه‌های سوخت هم خدمات رسانی مناسب به گردشگران را باید مبنای کار قرار دهند.

او بر ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل تاکید کرد و گفت:باید هر چهار ورودی شهر اردبیل زیبنده این شهر گردشگری باشد.

فرماندار اردبیل می‌گوید: با توجه به اینکه افزایش سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان نیاز است در این زمینه باید در شهر اردبیل شهرداری اردبیل و در شهر هیر شهرداری هیر اهتمام جدی داشته باشند.

اعتماد گفت: با توجه به اینکه هیر به قطب گردشگری استان تبدیل شده است باید زیرساخت‌های گردشگری در این شهر تکمیل شود و راه دسترسی مجموعه پل هیر ساماندهی و آسفالت شود.

او می‌گوید: تمهیدات لازم برای خدمات بهداشتی و درمانی نیز به گردشگران در تعطیلات عید فطر در شهرستان اردبیل هم انجام شده است و مدیریت ترافیک هم در سطح شهر اردبیل و هیر نیز باید اولویت اساسی باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.