بزرگراه شمالی به عنوان طرح مشترک دولت – شهرداری کرج با سرعت در حال تکمیل است

استاندار البرز گفت: بزرگراه شمالی به عنوان طرح مشترک دولت و شهرداری کرج با سرعت در حال تکمیل است و روند کلی اقدامات رضایت بخش می باشد.

آقای عبداللهی گفت: در چند ماهه اخیر تحولات و اتفاقات خوبی را برای تسریع در احداث بزرگراه شمالی شاهد بوده ایم که برگزاری جلساتی در جهت رفع معارضین و توافق برای آزادسازی اراضی ورزان، سپاه، هلیکوپتری و خریداری حجم قابل توجهی کابل و سایر تجهیزات لازم از جمله آن می باشد.

 

 او می گوید: سهم البرز از ترافیک کشور و همچنین سرانه تعداد خودرو به نسبت جمعیت قابل توجه است، به ویژه آنکه استان گذری به حساب می آید و در محور ارتباطی حداقل ۱۴ استان کشور قرار گرفته است، از دیگر سو در سرانه های معابر، شبکه راهها یا آیتم هایی همچون تعداد پارکینگ ها، عرض و کیفیت معابر درون شهری که به ترافیک ارتباط مستقیم دارند نیز وضعیت خوبی نداریم لذا تسریع در تکمیل مترو، بزرگراه شمالی و کنارگذر شرقی مهرشهر اجتناب ناپذیر است.

 

به گفته استاندار البرز دولت سیزدهم علاوه بر آنکه بنای تکمیل طرح های ملی نیمه تمام در استان‌های کشور را دارد، به البرز به عنوان یکی از استانهای محروم کشور نگاه ویژه ای دارد و در بحث تکمیل بزرگراه شمالی که بارِ مالی سنگینی نیاز دارد، در کنار شهرداری کرج هستیم و به نوعی طرح را مشترک پیش خواهیم برد.

 

او گفت: اگر بخواهیم ارزش ریالی پیگیری ها در خصوص رفع معارضین و آزادسازی اراضی را محاسبه نماییم، قطعاً به عدد قابل توجهی خواهیم رسید، چرا که مشکلات بزرگراه شمالی صرفاً اعتبار نیست و بروکراسی های اداری پیرامون توافقات و مانع زدایی ها را نیز شامل می شود. 

 

استاندار البرز گفت: به صورت مستمر ضمن بازدید و برگزاری جلساتِ مانع زدایی در حال رصد و پیگیری آخرین مراحل اجرایی طرح های مهم عمرانی می باشد و به حمد الهی، در دولتِ مردمی سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.