قدردانی ازحضور باشکوه کرمانی ها درحمایت از قدس شریف

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی از حضور گسترده مردم شریف استان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس قدردانی کردند.

 پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور حماسی مردم مومن و روزه دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان از عزم و اراده مردم در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف دارد.

راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه‌ای عزتمند و مقتدر از حمایت مستمر، وحدت بخش و آگاهانه مردم از آرمان‌های فلسطین است.

در دیار کریمان، زادگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، مردم کرمان با مشارکت و حضور پرشور، یکپارچه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

مردم بصیر و همیشه در صحنه استان کرمان همچون همیشه به ندای بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی امام راحل (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظلع العالی) لبیک گفتند و موجب دلگرمی ملت‌های ستمدیده جهان شدند.

بر خود لازم می‌دانیم از حماسه غرورآفرین و عزتمندانه و حضور آگاهانه و مبتنی بر دشمن شناسی مردم همیشه در صحنه استان کرمان قدردانی کنیم.

همه ما در راه پیمودن و تحقق آرمان‌های والای بیداری اسلامی و حمایت از آرمان‌های فلسطین و قدس شریف که سردار سپهبد شهید سلیمانی در این راه جان خود را فدا کرد و شهید قدس نامیده شد مصمم هستیم و در ظل پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پیروزی و آزادی قدس شریف این راه را ادامه خواهیم داد.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

برچسب ها: قدس شریف ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار