پیشرفت ۵۰ درصدی پایگاه اطفای حریق غرب کشور

معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه گفت : پایگاه اطفای حریق غرب کشور هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار امکان بهره‌برداری از آن در تابستان امسال وجود دارد.

فرشاد فتاحی با اشاره به آغاز ساخت پایگاه اطفای حریق غرب کشور در کرمانشاه از نیمه دوم پارسال گفت : احداث این پروژه در منطقه حفاظت شده بیستون آغاز شده و هم اکنون ۵۰ درصد کار انجام شده است.

به گفته معاون محیط طبیعی محیط زیست استان کرمانشاه اعتباری که تاکنون برای احداث این پایگاه هزینه شده را ۱۰ میلیارد ریال است برای تکمیل این طرح به ۳۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم که باید از محل اعتبارات ملی تامین شود.

زمان اتمام این پروژه بسته به تامین اعتبارات است اگر اعتبارات تامین شود حتی می‌توان این پروژه را تا تابستان امسال به بهره‌برداری رساند.

این پایگاه علاوه بر استان کرمانشاه می‌تواند به استان‌های دیگر از جمله لرستان، کردستان و ایلام هم ارائه خدمات داشته باشد.

یک استخر آب برای برداشت آب توسط بالگرد در کنار این محدوده تعریف شده است.

با توجه به خطر آتش سوزی که در فصل تابستان در جنگل‌ها و مراتع وجود دارد، احداث این پایگاه برای کمک به اطفا حریق کرمانشاه و استان‌های غرب کشور ضروری دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.