هلاکت یک سرباز صهیونیست به دست ۲ فلسطینی + فیلم

در جریان تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری یک سرباز رژیم صهیونیستی کشته شد.

به اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، در تیراندازی بامداد امروز (شنبه) یک سرباز امنیتی شهرک «ارئیل» به ضرب گلوله ۲ فلسطینی مسلح کشته شد. به گزارش رسانه‌های محلی، این حادثه امنیتی پایان نیافته و نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی درپی عاملان این حادثه هستند.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این عملیات توسط دو جوان فلسطینی با سلاح کارلو انجام شده و مجریان عملیات به سلامت این منطقه را ترک کردند.

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس وجود مبارزان فلسطینی در داخل یا نزدیکی شهرک ارئیل از تمامی ساکنان آن منطقه خواسته‌اند در خانه‌های خود بمانند و تحت هیچ شرایطی از منزل خارج نشوند.

طی روز‌های گذشته و با افزایش تنش‌ها در اراضی اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار ۱۴۰۰ نظامی در نزدیکی شهر قدس در حالت هشدار و آماده‌باش کامل خبر داد. در همین راستا ۱۲ گردان دیگر از نظامیان صهیونیست در امتداد خط تماس با خط سبز مستقر شده‌اند.

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان درگیری‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها شدت گرفته و در روز‌های اخیر با حملات مداوم صهیونیست‌ها به نمازگزاران در صحن‌های مسجدالاقصی به اوج خود رسیده است. در یک ماه گذشته و با افزایش تنش‌ها، ۲۲ فلسطینی به دست ارتش اشغالگر به شهادت رسیده‌اند.

در همین راستا سازمان ملل در یک بیانیه دیرهنگام خواستار رسیدگی فوری به خشونت نظامیان صهیونیستی علیه فلسطینیان شد. راوینا شمداسانی، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در نشستی مطبوعاتی در ژنو اعلام کرد خشونت نظامیان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در مجاورت مسجد الاقصی در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ آوریل (۲۶ تا ۲۸ فروردین) که منجر به مجروح شدن بیش از ۱۸۰ فلسطینی از جمله ۲۷ کودک شده به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

حماس: عملیات ارئیل نشان‌دهنده شعله‌ور شدن انقلاب‌ها در کرانه باختری است

سخنگوی حماس درباره عملیات بامداد امروز در شهرک صهیونیستی «ارئیل» گفت: «انقلاب در سراسر کرانه باختری شعله‌ور شده است. عملیات امشب نشان داد که اقدامات اشغالگران در برابر اصرار جوانان فلسطینی بر رویارویی شکست خورده است.»
 
به گفته سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین: «این عملیات همچنین نشان داد که بیت المقدس خط قرمز ماست و اقدام امشب بخشی از پاسخ ملت ما به حمله به مسجد الاقصی و نمازگزاران است.»

گردان‌های شهدای الاقصی مسئولیت عملیات آرئیل را بر عهده گرفت

به گزارش پایگاه اینترنتی فلسطین پست، گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح، با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات در شهرک آرئیل را بر عهده گرفت.
 
سخنگوی این گردان‌ها که بیانیه را قرائت می‌کرد، گفت: «آزادسازی فلسطین بی شک با مقاومت مسلحانه صورت خواهد گرفت. گردان‌های الاقصی-فرماندهی کل در اراضی اشغالی مسئولیت عملیات قهرمانانه در شهرک صهیونیست نشین آرئیل در نزدیکی سلفیت را که منجر به کشته شدن یک افسر صهیونیست شد بر عهده می‌گیرد. گردان‌های الاقصی پیش از این هشدار داده بود که خیابان‌های تل آویو را خالی از رهگذران خواهد کرد. این وعده عملی شد. این عملیات پاسخی به تعرضات اشغالگران به قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی بود. با ملت خود پیمان می‌بندیم که در مسیر عزت و شهادت حرکت کنیم تا به پیروزی یا شهادت برسیم.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا رو شکر. هر چه بیشتر از صهیونیستها کشته بشند به نفع بشریته. مانع اصلی سعادت دنیوی و اخروی مردم دنیا همین شیطان پرستانند
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۰۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
انشاالله تک تک تروریست های صهیونیست به هلاکت خواهند رسید و تاوان جنایت هایی را که انجام داده اند را پس میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
دونه دونه این رژیم منحوس رو باید کشت تا جهان از دستشون خلاص بشه
آفرین بر مردم فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
از ترس بمیرید.
آخرین اخبار