هلال‌ احمر به ۱۵ هزار نفر در راهپیمایی روز قدس خدمت رسانی کرد

دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر از خدمت‌ رسانی به ۱۴ هزار و ۶۷۹ مراجعه‌ کننده به پست‌های امدادی هلال‌ احمر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند، اعلام کرد: "در مراسم راهپیمایی امروز، نیرو‌های عملیاتی هلال‌احمر، ٤٦٩ شهرستان کشور را تحت پوشش امدادی خود داشتند و با افزایش تیم‌های پیش‌ بینی شده به ۸۸۰ تیم امداد و نجات شامل ۵۱۵۰ امدادگر و نجاتگر در مسیر‌های راهپیمایی، به مردم خدمت‌ رسانی شد. "

به گفته دبیرکل جمعیت هلال‌ احمر، در مجموع ۱۴ هزار و ۶۷۹ نفر از راهپیمایان به پست‌های امدادی هلال‌ احمر مراجعه کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۸۶ نفر از خدمات تست قند و فشار خون بهره‌ مند شده، ۱۶۹ نفر، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند و ۲۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمانی با اعلام آمار تعداد خودروهای عملیاتی در مسیرهای راهپیمایی گفت: "نیروهای هلال‌ احمر با به‌کارگیری ٧٥٨ خودروی عملیاتی در تمامی مسیرهای راهپیمایی حضور پررنگ داشتند. همچنین ۱۹ بالگرد امدادی هلال‌ احمر برای خدمت‌ رسانی در حوادث احتمالی به حالت آماده‌ باش درآمده بود."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار