روز قدس، اعلام صف‌بندی بین جبهه حق و باطل

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ماندگار امام راحل در حقیقت روز صف بندی بین حق و باطل است.

حجت الاسلام رضا تقوی امروز در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس در تبریز گفت: روز قدس روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادی خواهان جهان است و یکی از معانی خاص حضور گسترده مردم ایران اسلامی و آذربایجان شرقی و تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام طرفداری از حق در مقابل باطل است و باید مرزبندی بین این دو هموراه وجود داشته باشد.

 

 آن امام بزرگوار می‌خواست جهانیان را به موضوع فلسطین حساس کند که در این سرزمین ظلم برزگی شده است و اگر مسلمانیم نباید در این موضوع بی تفاوت باشیم و باید عکسل العمل مقتضی به ظلم و ظالم انجام دهیم.

 

  •  بر همین اساس امام راحل به دنبال این بود تا مساله فلسطین در وجدان‌های بیدار بشری همواره زنده و پویا بماند و مسلمانان و آزادی خواهان جهان هیچگاه قدس را فراموش نکنند.

 

 این حضور یکی از پیام‌های بسیار مهم و تاثیرگذار روز جهانی قدس به جهانیان است که ما همواره پشتیبان فلسطینی‌ها هستیم که گامی بسیار مهم در جهت آزادی قدس شریف است.

 

این حرکت، ظرفیت بزرگی برای کل جهان به حساب می‌آید و در آن همه ملت ها، فرهنگ‌ها و پیروان ادیان مختلف در این روز دور هم جمع می‌شوند.

 

به برکت انقلاب اسلامی و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری فلسطین در تفکر مردم جهان جایگاه خاصی پیدا کرده و مدافعان راه آزادی فلسطین زبانزد شده اند، مثل جوانان غیور غزه و حتی کرانه رود اردن که اسرائیلی‌ها را مجبور به فرار می‌کنند.

 

 آمریکا و انگلیس و نظام سلطه یک عده آواره را از اقصی نقاط جهان جمع کرده و به فلسطین آورده اند که اگر گوشه‌ای از تاریخ این سرزمین را مطالعه کنیم به زوایای پیدا و پنهان و عجیب آن پی خواهیم برد.

 

بی توجهی به این تاریخ به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

 

 امروز جوانان مبارز فلسطینی به حدی از توانمندی دفاعی رسیده اند که اسرائیل می‌داند توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

 

آیت‌الله رئیسی آبروی خود را به میدان آورده و شانه زیر بار کار داده تا مشکلات را حل کند و همه باید کمک کنیم، باید مراقب فضای مجازی و پیاده نظام‌های آنها در این فضا باشیم تا ذهن‌ها را مشغول نکنند. 

برچسب ها: قدس شریف ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.