در بسته خبری راهپیمایی روز جهانی قدس را ببینید؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد باشکوه‌تر از همیشه+ عکس و فیلم

مردم انقلابی و روزه دار مهاباد مهیای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بودند تا یکصدا فریاد حمایت از فلسطین سردهند.

مردم همیشه در صحنه و روز دار مهاباد نیز امروز در حمایت و لبیک به ندای امام خمینی معمار کبیر انقلاب مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بار دیگر در صحنه حضور به هم می‌رسانند تا ندای همبستگی با زنان، مردان و کودکان مقاوم فلسطین اعلام کنند.

تشکل های صنفی و سیاسی، ائمه جمعه و جماعات، نهادها و سازمان‌های فرهنگی، دانشگاهیان و فرهنگیان مهاباد هم حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس داشتند. 

اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، بازاریان، کسبه، اتحادیه‌های صنفی نیز امروز آمده بودند. 

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد

مردم مهاباد شعار الله اکبر سر دادند

حضور مسئولان مهابادی در راهپیمایی 1401

ادامه مقاومت، تنها راه نجات از اشغالگری رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام یاسر آقامحمدی روز جمعه در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان مهاباد گفت: تاریخ نشان داده هرگاه در مقابل جهان غرب و رژیم کودک کش صهیونیستی مقاومت شده است آن‌ها نیز از مواضع خود کوتاه آمده اند.

وی گفت: زمانی نهضت مقاومت در مقابله رژیم صهیونیستی با سنگ بود، ولی امروزه استفاده از سامانه‌های موشکی باعث شده تا توان اشغالگری را از دشمنان گرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مهاباد با اشاره به سازش برخی از کشور‌های مسلمان با رژیم صهیونیستی گفت: عادی سازی روابط سران کشور‌های مسلمان نوعی خیانت به خون‌هایی است که در ۷۰ سال گذشته در دفاع از قبله مسلمان ریخته شده است.

وی گفت: سران کشور‌های مسلمانی که در این خیانت نقش دارند باید به دامان اسلام و مقاومت بازگشته و از انجام این عملکرد ننگین و شرمسارانه خود توبه کنند.

حضور مردم همیشه در صحنه مهاباد

حضور پیرمردها در روز جهانی قدس

حضور سنی مذهب ها در روز جهانی قدس

خردسالان هم در مراسم روز قدس حضور داشتند

راهپیمایی مردم مهاباد

مسئله قدس تنها یک بحث سرزمینی نیست، بلکه مبارزه با نژادپرستی، تجاوز و اشغالگری است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی مهاباد روز قدس را نماد مبارزه علیه زورگویی و زیاده خواهی رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: نقش این روز در شکست نقشه‌های شوم و ضدبشری استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم فلسطین انکارناپذیر است.

وی گفت: با بزرگداشت و یادآوری روز قدس از سوی مسلمانان و مردم آزادی خواه جهان، ندای حق خواهی مردم مظلوم فلسطین در برابر سیاست‌های شیطانی رژیم صهیونیستی به گوش جهان اسلام خواهد رسید.

حجت الاسلام پوراحمد گفت: مردم این شهرستان نیز امسال همراه با امت اسلامی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.

حضور نماینده و مسئولان مهابادی

حضور نماینده و سرپرست فرمانداری مهاباد

مردم مهاباد رژیم سهیونیستی را محکوم کردند

راهپیمایی روز جهانی قدس در مهاباد

 پرچم سهیونیست ها به آتش کشیده شد

مردم مومن و روزه‌دار مهاباد با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش اسراییل و لزوم آزادسازی قدس شریف اعلام کردند.

پرچم سهیونیست ها به آتش کشیده شدحضور زنان در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

مردم مهاباد پا به پای مسئولان در روز جهانی قدس

پلاتوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در روز جهانی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.