وزیر اطلاعات:

سربازان گمنام امام زمان(عج) در جهاد علیه رژیم صهیونیستی حضور فعالانه دارند

حجت‌الاسلام خطیب گفت: نهضت حق‌طلبانه مردم فلسطین تا محو کامل رژیم اشغالگر صهیونیستی از صفحه روزگار ادامه خواهد داشت.

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد نیز، در جهاد علیه رژیم صهیونیسم غاصب فعالانه حضور داشته و دسیسه‌های شیطانی آن تروریست‌های کودک‌کش را همچنان نقش بر آب می‌نمایند.

حجت‌الاسلام خطیب همچنین گفت: روز قدس مدعیانی دروغینی که چشمانشان را آگاهانه به روی کشتار مردم یمن، سوریه، فلسطین و شهرک‌سازی غیرقانونی در اراضی اشغالی بسته‌اند افشا کرد.

رژیم صهیونسیتی سال‌هاست بی اعتنا به جامعه جهانی و اصول و موازین حقوق بین الملل با برخورداری از حمایت کامل دولت آمریکا بدون توقف به شهرک سازی خود در اراضی اشغالی جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ ادامه می‌دهد.

ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی، کابینه رژیم صهیونسیتی طرحی را ارائه کرد که بر اساس آن قرار است ۳۳۰۰ واحد مسکونی در ارتفاعات جولان از جمله شهرک های اسیوو میطار در ۵ سال آینده ساخته شود.

همچنین قرار است ۴۰۰۰ واحد نیز در شهرک های قدیمی جولان اشغالی احداث شود و بدین ترتیب جمعیت شهرک نشینان صهیونسیتی در این منطقه تا ۴ سال آینده از ۳۳ هزار نفر به ۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

این در حالی است که جامعه بین المللی دو منطقه کرانه باختری رود اردن و بلندی های جولان را مناطق تحت اشغال اسرائیل قلمداد می‌نماید.

اما رژیم صهیونسیتی همچنان به شهرک سازی خود در این مناطق ادامه می دهد. 

دیوان بین المللی دادگستری لاهه در اعتراض به ادامه شهرک سازی های این رژیم در رای مشورتی سال ۲۰۰۴ خود که درباره ساخت دیوار حائل صادر کرد شهرک های رژیم صهیونسیتی را غیر قانونی اعلام کرد.

پیش‌تر مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل گفته بود تا زمانی که شورای امنیت همچنان به انفعال و سکوت خود در قبال جنایات رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد، دستیابی به حقوق فلسطینی‌ها محقق نخواهد شد. 

گزارش‌های سازمان ملل حاکی از آن است که رژیم اسرائیل در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ به سیاست‌های ظالمانه و توسعه‌طلبانه و اقدامات جنایتکارانه غیرقانونی خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، کشتار مردم بی‌گناه از جمله زنان و کودکان، مصادره، تصرف و تخریب اموال مردم فلسطین و تخلیه خانه‌هایشان باتوسل به زور ادامه داده است.

علاوه بر این، به عنوان مجازات دسته جمعی علیه مردم بیگناه غزه، محاصره غیرانسانی غزه همچنان ادامه دارد که اقدامی علیه بشریت، نقض تمامی قوانین و هنجارهای بین‌المللی و تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام زمان نگهدار تمام نیروهای مسلح کشورمون بخصوص سربازان گمنام امام زمان .بعداز رهبر بنده ارادت ویژه خدمت این بزرگواران پاک وخدوم دارم.همچنین سپاه وارتش
آخرین اخبار