رئیس بنیاد نخبگان قم :

خانه‌ خلاقیت و نوآوری نخبگان در قم راه اندازی می شود

رئیس بنیاد نخبگان قم گفت: راه اندازی خانه‌ خلاقیت و نوآوری نخبگان از برنامه های بنیاد نخبگان استان قم در سال ۱۴۰۱ است.

زریبافان در نشست رسانه‌ای به مناسبت سالروز افتتاح بنیاد نخبگان استان قم یکی از وظایف بسیار مهم  بنیاد نخبگان را شناسایی و شناساندن جامعه نخبگان به مردم در حوزه‌های مختلف  دانست و  بر همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله رسانه‌ها در این امر تاکید کرد.

رئیس بنیاد نخبگان قم در ادامه با تاکید بر اهمیت تجلیل از خدمات جامعه نخبگان گفت:در سال ۱۴۰۰ از نخبگان خانواده‌های شاهد و ایثارگر، برگزیدگان کنکور سراسری و المپیاد‌های دانش آموزی و از اساتید برجسته مرحوم حجت الاسلام دکتر موسویان و استاد علی اصغر فقیهی تجلیل شد.

رئیس بنیاد نخبگان گفت:بنیاد نخبگان در کنار خدمت رسانی به جامعه نخبگان اقدام به برگزاری نشست‌های معرفتی و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی  با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب، شناخت جریان‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور کرده است.

زریبافان با بیان این که در حال حاضر ۴۴۰ نفر نخبه از بنیاد نخبگان استان خدمات و تسهیلات دریافت می‌کنند.گفت: تسهیلات به نخبگان در قالب طرح‌هایی مزین به نام شهدا  ارائه می شود.

او در پایان با اشاره به برنامه های بنیاد نخبگان در سال ۱۴۰۱  گفت: برگزاری نخستین جشنواره نخبگان و اشتغال دانشجویی، جذب و اشتغال نخبگان استان ، راه‌اندازی کارگروه‌های تخصصی نخبگان و تاسیس و راه‌اندازی خانه‌ خلاقیت و نوآوری نخبگان  از جمله این برنامه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار