بندر امیرآباد پایلوت بنادر تجاری شمال کشور

بندر امیرآباد پایلوت اجرای طرح فرآیند‌های تردد و فناوری‌های هوشمندسازی در بنادر تجاری شمال کشور شد.

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد:بندر امیرآباد به پیشنهاد اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی و با توجه به دارا بودن حمل و نقل چند وجهی جاده‌ای، ریلی و دریایی، به عنوان پایلوت اجرای طرح فناوری‌های هوشمندسازی تردد‌ها در بنادر تجاری شمال کشور معرفی شد.

نمایندگان اداره کل فاوا به همراه مشاوران طرح " فرآیند‌های تردد و فناوری‌های هوشمندسازی" جهت چگونگی و نحوه اجرای این طرح از بندرامیراباد بازدید کردند.

به گفته مشاور این طرح، اخذ تصاویر کلان و اجماع نظر ذینفعان در خصوص اولویت‌ها از قبیل هوشمندسازی تردد و حمل و نقل بار، حکمرانی بالادستی و مستقل سازمان بنادر بر فرآیند‌ها، اهمیت بازمهندسی فرآیند‌ها جهت ورود و خروج کامیون‌ها در بنادر و لزوم تقدم طراحی مجدد فر آیند‌ها پیش از اجرا از دستاورد‌های مهم این بازدید بوده است.

طرح " فرآیند‌های تردد و فناوری‌های هوشمندسازی در بنادر تجاری "در ۵ گامِ فاز شناخت، تحلیل، طراحی، اجرای پایلوت و اجرای نهایی طراحی شده است که پیشتر نمونه مشابه آن در کشور‌های انگلستان، امارات، ترکیه، سوئد و هلند با موفقیت به اجرا درآمده است.

پیاده سازی این طرح کاهش هزینه‌ها، استفاده بهینه از زمان و بالا رفتن بهره وری در بنادر را در پی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار