جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

راهبرد توسعه نظامی الگویی برای تولید خودرو مناسب درکشور است

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: راهبرد توسعه و تقویت تجهیزات نظامی الگویی برای تولید خودرو مناسب و با کیفیت در کشور است.

علی سرتیپ مقوا ساز گفت: خودباوری، جوان گرایی و توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور موجب تولید تجهیزات نظامی و خودکفایی در این عرصه شده است.

اگر چنین دیدگاهی در حوزه‌های اقتصادی و تولید خودرو نیز نهادینه شود و بدون نگاه به خارج از مرز‌ها برنامه ریزی و حرکت کنیم آنگاه مثل قدرت نظامی کشور در دیگر عرصه‌ها نیز به حد اعلا و موفقیت‌ها خواهیم رسید.

به گفته او نیرو‌های مسلح ایران دارای توان قدرت بالایی در حراست از کشور هستندکه دشمن جرات حمله نظامی ندارد و با چنین قدرتی در برابر آنان ایستاده‌ایم.

باید تجربه عرصه نظامی را که متمرکز بر جوان گرایی و آیات و روایات بوده را در دیگر عرصه‌ها بکار ببندیدم تا مشکلات رفع شود.

مقواساز به فریضه جهاد تبیین پرداخت وگفت: این موضوع باید به موقع و با ضرورت انجام شود و نباید تاخیری و سستی در آن داشته باشیم.

امروز در نبرد فرهنگی و تبیین باید به وقت و به موقع اقدام کنیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خدمت خالصانه به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج به دنبال چنین وظیفه‌ای هستند.

او معتقد است انتقال تجربیات بسیجیان و فرماندهان به نسل‌های جدید و بیان آثار معنوی خدمت به مردم در تربیت شخصیت‌هایی مثل سردار سلیمانی موثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.