رنگرز: ورزشگاه شهید وطنی معیار‌های مورد نظر AFC را دارد

مدیرکل اداره ورزش جوانان استان مازندران گفت: باشگاه نساجی صد درصد خصوصی و ورزشگاه شهید وطنی معیار‌های مورد نظر AFC را دارد.

حسن رنگرز، مدیرکل اداره ورزش جوانان استان مازندران پس از قهرمانی نساجی مازندران مقابل آلومینیوم در جام حذفی اظهار داشت: خوشحالیم که نساجی توانست عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.

باشگاه نساجی مازندران با غلبه بر آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شد و جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

رنگرز در پاسخ به این سوال که راهکار‌های باشگاه نساجی چیست که امکانات را جهت میزبانی مهیا و مجوز حرفه‌ای AFC را کسب کند، عنوان کرد: ورزشگاه شهید وطنی مجموعه‌ای از پارامتر‌ها و نظراتی که AFC دارد را در خود جا داده است و چیزی که مشخص است باشگاه نساجی یک باشگاه صد درصد خصوصی است. ما هم در مسیر تسهیل حرفه‌ای شدن، زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌هایی که در اختیار داریم و تخصصی هم ساخته شده را در اختیار باشگاه نساجی قرار می‌دهیم که بتوانند در آرامش در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

نساجی مازندران به دلیل مشکلات ورزشگاه شهید وطنی بازی‌های خود را بیرون از مازندران برگزار می‌کند. با دستور رئیس جمهور اشکالات این ورزشگاه در حال برطرف شدن است تا مسابقات این تیم دوباره در مازندران و به میزبانی این ورزشگاه برگزار شود.

در صورتی که میزبانی مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا متمرکز نباشد، نساجی باید در ایران از حریفان خود میزبانی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.