میدان‌شاهی:

حمایت از صنایع زمینه‌ساز مهاجرت معکوس است

سرپرست شرکت گاز فارس به اهمیت ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهرها، گفت: توجه و حمایت از صنایع می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد مهاجرت‌های معکوس باشد.

علی‌اکبر میدان‌شاهی در دیدار با ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به عزم جدی این دستگاه برای محرومیت زدایی اشاره و گفت: نقش صنایع در زمینه اشتغالزایی تاثیرگذار و ارزنده است و باید پیش نیازهای لازم برای رشد و بهره وری آنها را فراهم کرد.

او گفت: در پرتو ایجاد رفاه و اشتغال می‌توان از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد، توجه و حمایت از صنایع می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد مهاجرت‌های معکوس باشد و این امر به معنای افزایش تولید و باروری اقتصادی و اجتماعی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار افزایش سطح ارائه خدمات در روستا‌ها شد و گفت: توقع صنعتی شدن، رونق تولید و ایجاد ارزش افزوده با ارائه خدمات در روستا‌ها محقق خواهد شد. در این راستا باید شورا‌ها و معتمدین بخشداری‌ها تلاش بیشتری داشته باشند تا معارضین پروژه‌های عمرانی به حداقل برسند.

ابراهیم عزیزی گفت: از شرکت گاز استان انتظار می‌رود همه روستا‌های هدف را تا پایان هفته دولت سال ۱۴۰۲ تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دهد.

همچنین در این نشست سرپرست و معاونین شرکت گاز با مطرح کردن برخی از موانع و مشکلات خواستار هم افزایی برای چالش‌زدایی در عرصه ارائه خدمات گازرسانی شده و پیرامون موارد مطرح شده قول همکاری و پیگیری دادند.

همچنین جمعی از اهالی و نمایندگان مردم در دهیاری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌های شیراز از بخش‌های ارژن، قره چمن، سیاخ دارنگون، قره چمن، کوهمره سرخی و روستا‌های بخش مرکزی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و مسئولان شرکت گاز استان فارس پاسخگوی مطالبات آن‌ها بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.