خرید بیش از ۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از ۲۳ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در زنجان خریداری شده است.

زمانی  گفت: تاکنون  بیش از ۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان زنجان خریداری شده است.

او می گوید:  به ازای هرکیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در کوتاهترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز خواهد شد. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بابیان اینکه بیش از ۷۰ درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است،گفت: اکنون بیش از هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گفته زمانی  قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال زراعی جاری به ازای هرکیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۰ هزار و ۹۲۰ تومان تعیین و مبلغ هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هرکیلوگرم، به مبلغ مذکور افزوده شده است.

او می گوید: سیلو های کارخانه آرد فخر و تابان نیز برای ذخیره سازی و استفاده روزانه گندم خود، مجوز خرید تفاهمی گندم دریافت کرده اند تا کشاورزان برای  تحویل گندم خود دچار مشکل نشوند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:  کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم مازاد بر نیاز خود به سیلوی غدیر زنجان مراجعه کنند.

زمانی بابیان اینکه خرید تضمینی گندم تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد، گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰ هزار تن گندم  به صورت تضمینی خریداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.