گل محمدی: به یک تیم کمک شد تا صدرنشین شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صدور احکام انضباطی باعث شده که یک تیم صدرنشین باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  اتهام‌هایی به سیدعلی داور دربی زد، اما او امروز تبرئه شد، گفت:  شدیدترین جرایم را برایم در نظر گرفتند و سید علی هم تبرئه شد. با احکام انضباطی و داوری به یک تیم کمک شد تا صدرنشین باشد.

گل محمدی به علت رفتار نامناسب با داور دربی از سوی کمیته انضباطی با ۴ جلسه محرومیت قطعی و ۲ جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.  

هیچ مربی عاقلی لیست ورودی و خروجی نمی دهد 

گل محمدی درباره لیست تمدیدی‌ها گفت: من مربی کم تجربه‌ای نیستم. ۶ هفته خیلی حساسی در پیش داریم. هیچ مربی عاقلی لیست ورود و خروج نمی‌دهد. من لیستی به باشگاه ندادم. من نمی‌دانم چرا در بین ۱۶ تیم لیگ برتری فقط به نقل و انتقالات پرسپولیس پرداخته می‌شود. این‌ها مسائل بودار است و هدفی جز بر هم زدن تمرکز پرسپولیس در این مقطع حساس ندارند.

در روز‌های گذشته اسامی مختلفی مطرح شده است که در لیست گل محمدی برای فصل بعد قرار دارند، اما گل محمدی این موضوع را تکذیب کرد.  

بحث تمدیدی های پرسپولیس مربوط به نیم فصل است  

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره اینکه طبیعی است حساسیت روی پرسپولیس بیشتر از سایر تیم هاست، گفت: حرفتان را قبول دارم، اما باید به موقع درباره آن صحبت کنیم. من اگر بحث تمدیدی‌ها را گفتم مربوط به قبل از عید و در زمان نیم فصل است. من همان موقع به باشگاه گفتم با بازیکنان تیم ملی تمدید کنند. نه لیست ورود دادیم و نه خروج! طبیعی است خیلی‌ها دوست دارند بدانند کدام بازیکنان می‌آیند، اما اکنون وقتش نیست.

برخی از بازیکنان پرسپولیس در انتهای  فصل قراردادشان به پایان می‌رسد به همین علت گل محمدی لیست تمدیدی‌ها را به باشگاه داده تا قراردادشان را تمدید کند.


بیشتر بخوانید


نگاه پرسپولیس به بازی های استقلال است  

از هواداران می‌خواهم باز هم حمایت کنند. قهرمانی‌هایی هم که به دست آمده بدون شک و تردید با لطف آن‌ها بوده و ما وسیله هستیم. امیدوار هستیم بازی‌های باقیمانده را با حمایت بیشتر و با خوشی به پایان برسانیم. باید چشم به بازی‌های استقلال هم داشته باشیم تا آن‌ها هم امتیاز از دست بدهند.

تیم فوتبال پرسپولیس با اختلاف ۶ امتیازی با استقلال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و در ۶ هفته مانده به پایان بازی‌ها به دنبال جبران مافات است.  

من از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس راضی نیستم 

گل محمدی گفت: تمام تیم‌ها ۵۰ درصد گرفته اند. خودم ۶۵ درصد گرفته ام. شفاف می‌گویم. چون گفته بودند ۹۰ درصد گرفته ام که اینگونه نیست. به هر حال مشکلات مالی حل می‌شود و امیدوارم سال‌های آینده چنین موضوعی نباشد. به هر حال بازیکنان تیم تحمل کردند. من خودم از وضعیت مالی راضی نیستم. امیدوارم در ۶ بازی باقیمانده مشکلات حل شود.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون ۵۰ درصد از قراردادشان را دریافت نکرده اند به همین علت آن‌ها به میزان دریافتی خود معترض هستند و از مدیریت باشگاه انتظار دارند که به تعهدات مالی عمل کنند.  

لیست ورود و خروج زاییده تخیل خودشان است 

گل محمدی درباره ابراز تمایل علیرضا بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس گفت: این مسائل عیبی ندارد. البته من می‌بینم در مورد لیست ورود و خروج که زاییده تخیل خودشان هست صحبت می‌کنند.

بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان وضعیت خوبی در تیم بواویشتا ندارد و او  تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده است، اما او با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد به همین علت سرخپوشان برای انتقال او باید پول رضایت نامه اش را پرداخت کنند.  

باشگاه پرسپولیس پول عمل جراحی آل کثیر را بدهد

گل محمدی درباره شایعه عمل جراحی وحید امیری در خارج از کشور و آخرین وضعیت عیسی آل کثیر گفت:   فکر می‌کنم امیری ۲، ۳ هفته دیگر کار دارد. او نرم دوی را شروع کرد و ۲  هفته دیگر دوباره عکسبرداری می‌کند. همچنین در مورد آل کثیر باید بگویم که او احساس مسئولیت کرد و می‌خواست عمل کند که من از او تشکر می‌کنم، اما به هر حال تشخیص داده شد تا او عمل جراحی کند. خودش نظرش این است خارج از کشور عمل کند و من همین جا می‌خواهم که باشگاه به او کمک کند.

وحید امیری  در اردوی تیم ملی فوتبال دچار مصدومیت شد و چند هفته زیر نظر پزشک تمرین می‌کرد و طبق اعلام گل محمدی طول درمان او ۲، ۳ هفته  است. عیسی آل کثیر هم رباط صلیبی پاره کرده و قصد دارد که در قطر عمل جراحی کند، اما پول درمان او ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود که از باشگاه پرسپولیس خواسته تا این مبلغ را تامین کند.  

مشکل حامد لک برطرف شد 

گل محمدی درباره بازگشت حامد لک واینکه به او بازی می‌رسد یا خیر، گفت:مشکل حامد برطرف شد و با ما تمرین می‌کند، شرایط خوبی در این چند روز داشته و اگر لازم باشد، قطعا کمک می‌کند.

حامد لک بعد از بازی دوستانه با تیم ملی امید به علت درگیری با یکی از اعضای کادر فنی اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد و به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، اما بعد از مدتی گل محمدی این دروازه بان را بخشید و او اجازه حضور در تمرینات را پیدا کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فتح اله
۰۲:۲۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای گل محمدی خجالت دارد تیم را نابود کردی کاش معرفت داشتی به استقلال تبریک می گفتی سال گذشته چطوری قهرمان شدی قبل بازی با گل گهر قلعه نوعی و منشا را محروم کردند در بی پنالتی صددرصد را روی مهدی قائد ی رانگرفتند و......یحیی خجالت دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آخه توازمربیگری چی سرت میشه گلمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام آقای گل محمدی عزیز. بی تدبیری و بی کفایتی خودت و تیمت رو بگردن دیگران ننداز.
Iran (Islamic Republic of)
behnam
۱۰:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
از قديم گفتن مرغي كه انجير ميخوره نوكش كجه خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی بهت فشار اومده
اون سالایی که فله ای قهرمانتون کردن چرا دهنت بسته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
این حرف ازیک مربی فوتبال بعید است !
Iran (Islamic Republic of)
آبی
۰۲:۴۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیییلللییی رو داری پنج ساله اکثر بازیها رو براتون در آوردن امسال هم یکی در میون براتون پنالتی معیشتی گرفتن ..وام ده میلیاردی فدراسیون ...صندوق کار آفرینی به دستور وزارت سی میلیارد بدهیتون رو پاس کرد دیگه چیکارتون کنند ..آهان مثل سالهای قبل از ریشه استقلال را نابود نکردن تا شما با جام اسنپی برید خونه هاتون..توهم و هوچیگری جزی از یایا مو مصنوعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
همیشه ناراضی
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۲:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای گل محمدی چرا خودتان را به کوچه علی چپ زده اید ، و هیچ حرفی در مورد تیمی که زمان بابامسعود شش بار با تضییع حق سایر تیمها قهرمان و کسب ستاره جعلی نمی زنید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفانه مد شده همه ناکامی رو به پای عوامل بیرونی میندازن.
آقای گل محمدی شما در حد و اندازه های باشگاه بزرگ پرسپولیس نیستی و این را با مصاحبه هات ثابت کردی که فقط دنبال مظلوم نمایی هستی تا از چشم هوادار نیوفتی
آخرین اخبار