جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان:

دشمن در جنگ سخت توان رویارویی با ایران را ندارد

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در گذشته مقام معظم رهبری حکم به جهاد در جبهه‌های جنگ دادند و امروز حکم به جهاد برای جنگ نرم چراکه دشمن می‌داند دیگر نمی‌تواند در جنگ سخت با ما مواجه شود.

سردار علی مقواساز در یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین، یک فریضه است، به این معنا که در زمان خود یک موضوع باید به درستی تبیین شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بالای ۲ هزار بار از کلمه اراده استفاده کرده‌اند و بر این نکته تأکید دارند که نباید خسته شوید، بجنگید و قوی باشید، صبر کنید و پای حق بایستید که نبرد امروز، جنگ اراده‌هاست.

به گفته او استادان و دانشجویان شاگردان شهدا هستند و شهدا در این کلاس راه را به ما نشان می‌دهند، در حالی که فرصت بسیار کم است و درسی که باید از شهدا بگیریم، جهاد است؛ چراکه شهدا اهل جهاد، تلاش، کوشش، نیاسودن تا رسیدن به مقصود و پای امر، ولی ایستادن بودند.

رزمندگان در برهه‌ای حساس جان، مال و خانواده خود را در طبق اخلاص نهاده و به جبهه‌های جنگ رفتند و ما نیز باید با الگوگرفتن از رزمندگان اسلام اهل جهاد، تلاش و کوشش باشیم.

سردار مقواسازمی گوید در گذشته مقام معظم رهبری حکم به جهاد در جبهه‌های جنگ دادند و امروز حکم به جهاد برای جنگ نرم؛ چراکه دشمن می‌داند دیگر نمی‌تواند در جنگ سخت با ما مواجه شود.

قدرت نظامی کشور که یک قدرت علمی است، افزایش چشمگیری پیدا کرده و امروز دشمن از طریق جنگ نرم پیچیده‌تر و سخت‌تر وارد شده است.

او گفت: باید در برابر دشمن پای امر، ولی خود بایستیم و عصر حاضر، دوران جنگ نرم است و اگرچه دشمن به این حربه متوسل شده، اما باز هم باطل و سرنگون است و در اوج نابودی به سر می‌برد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان معتقد است که نسل دیروز مدافعان حرم شدند و ما که نسل امروز هستیم باید این جنگ نرم را به سرانجام برسانیم.

در پایان این مراسم از برخی خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و جانبازان با اهدای گل و لوح سپاس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
جنگ نرم وقتی سخت خواهد بود که در داخل بر ملت فشار اقتصادی بی عدالتی و دزدی و اختلاس و پارتی حاکم شده باشد و با وجود این مسایل از اینها دشمن استفاده کرده و مانند کاتالیزوری بطور ناگهانی عمل خواهد کرد ولی اگر داخل درست باشد جنگ نرم معنایی ندارد جنگ نرم وقتی موجودیت پیدا میکند که گروهی در داخل مشکلات درست کنند