ضیافت افطاری در شیرخوارگاه حلیمه قزوین

جمعی از مسئولان و خیران استان قزوین در کنار کودکان نگهداری شده در شیرخوارگاه حلیمه افطار کردند.

موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی (شیرخوارگاه حلیمه قزوین)  میزبان کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری، عباس کاظمی فرماندار، دهباشی مدیرکل بهزیستی، فصیحی رامندی، صلح جو، حق شناس و چگینی اعضای شورای شهر و تعدادی از خیرین بود.

اصغر عاملیان مدیر عامل موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی در این مراسم گفت: این مکان با حضور کودکان از قداست و معنویت خاصی برخوردار شده و خدا را شاکریم که افتخار خدمت به این فرزندان را پیدا کرده ایم.

بیشتر هزینه‌های این مجموعه توسط خیرین نیکوکار پرداخت می‌شود و کودکان شیرخوار تا گروه‌های سنی ۱۸ سال را نگهداری می‌کنیم.

در حال حاضر ۱۲۷ نفر از کودکان از نوزادی تا ۱۸ سال در این مرکز نگهداری می‌شوند و سال گذشته نیز ۱۹ کودک از طریق فرزند خواندگی تحویل خانواده‌ها شدند و تاکنون ۸۱ کودک به آغوش خانواده بازگشتند.

 ۲۸۷ کودک هم امداد بگیر هستند که با حمایت بهزیستی در خانواده خود زندگی می‌کنند.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند همکاران موسسه در نگهداری از کودکان بی سرپرست اظهارداشت: این مجموعه با تلاش ایثارگرانه ۶۷ نفر اداره می‌شود و این افراد خالصانه از فرزندان عزیز نگهداری می‌کنند.

در ادامه ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت:خوشبختانه تعداد زیادی از خیرین در اداره مجموعه شیرخوارگاه مشارکت دارند و تمامی امور آن بخوبی صورت می‌گیرد که جای خرسندی و تشکر دارد.

 ماهانه ۵۵۰ میلیون تومان در این شیرخوارگاه حلیمه هزینه می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان آن حقوق نیروهاست که خوشبختانه بیشتر آن توسط خیرین پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.