ستاد مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قزوین مستقر می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان، ستاد ارتباط مردمی این وزارتخانه در قزوین با حضور مقام عالی وزارت مستقر می‌شود.

محمد حسین فائزی از استقرار ستاد مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قزوین خبر داد و گفت: در این ستاد دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکیل میز‌های خدمت آماده پاسخگویی به پرسش‌ها، مشکلات و نیاز‌های اهالی فرهنگ و هنر استان خواهند بود.

 این ستاد به منظور پاسخگویی به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و نیرو‌های سازمان حج و زیارت، شورای اطلاع رسانی (صدا و سیما)، کتابخانه‌ها و خبرگزاری‌ها می‌توانند جهت ارائه سؤالات، پیشنهاد‌ها و مسائل مرتبط به حوزه کاری خود به این میز‌های خدمت مراجعه کنند.

ستاد ارتباط مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با حضور رئیس جمهور در استان قزوین از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۲ روز چهارشنبه هفت اردیبهشت ماه سال جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین تشکیل خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی در بیستمین سفر استانی خود روز چهارشنبه هفته جاری به منظور رسیدگی به رفع مشکلات و درخواست‌های مردم استان قزوین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده، به قزوین سفر خواهند کرد.

رییس جمهور پیش از این به ۱۹ استان کشور از جمله هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد و البرز سفر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.